* Zucht * nav de Hema taart topic

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Okey , ik geef toe ik ben ook niet altijd even tactisch , maar dit moet me van het hart.
    Ik snap niet waarom sommige meiden de andere gelovigen ( in dit geval moslima`s ) met allerlei soenna`s en weet ik veel wat , om de oren slaan. En alleen maar omdat de ander het geen " big deal " vindt dat er varkensgelatine in de verjaardagstaart van haar kind zit verwerkt en ze de verjaardag van haar kind(eren) viert.
    Ik vind het triest dat een " onschuldig " topic in een discussie eindigd , met een slotje als resultaat.
    Waarom is het zo verdomd moeilijk om te accepteren dat niet elke moslima haar geloof hetzelfde interpreteerd en praktiseert.

Het lijkt verdorie een wedstrijd om wie de betere gelovige is!
    Groetjes,

linda

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach ja, ik weet niet of het daar mee te maken heeft. maar ik denk dat het nu wel duidelijk is.
    ik vind de slotjes soms ook wel jammer hoor, zeker als je een interessante discussie gaande hebt. en voor diegenen die er niet in geinteresseerd zijn die hoeven niet te reageren.
    dit was ook een discussie die aan mij voorbij ging.

verder lijkt het me niet de bedoeling om er nu weer over te beginnen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Tja, zelfs de zusters zelf hebben onderling wel verschillende meningen over hoe ze het geloof beleiden.

ja het is echt jammer dat het zo moet.

Leuke naam heeft je dochter trouwens, :p

4. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Volgens mijn moeten we de discussie nu niet opnieuw weer hier gaan voeren. Zo blijft er met slotjes gegooid worden! Al geef ik jou wel groot gelijk....

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad. Een discussie hoeft niet elders voortgezet te worden.
    Elmo

Deel Deze Pagina