Pffff wat een zooitje

Discussie in 'De lounge' gestart door zomaar, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    hallo,

Ik wou dit verhaal even met jullie delen, ik kon mijn oren niet geloven wat een zooitje.
    Een kennis was bezig met zijn vriendin om zwanger te worden, hoewel ze redelijk jong zijn in een flatje wonen en net een nieuwe baan hadden had ik het idee dat ze er goed over nagedacht hadden en er helemaal voor gingen! Ik heb die jongen zelfs zien huilen toen zijn vriendin hem belde nadat ze overtijd was geweest dat ze niet zwanger was omdat haar ongi was gekomen.

Een 2 maanden later ongeveer ziet hij blijkbaar een meisje die hij leuker vind rommelet daar eerst even mee aan en dan een tijdje later komt zijn vriendin er achter en ze maken het "gezamelijk" uit en ze gooit hem het huis uit! (ik weet nog dat ik zei poeh poeh ze mogen blij zijn dat zij niet zwanger is)

Nu een tijdjel ater heeft zijn exvriendin hem toch gebeld met de mededeling dat ze al 7 weken zwanger is. . . . . . :confused:
    JEZUS wat voor een zooi kan je leven ineen zijn!
    Sommige mensen zeggen ach gewoon praten en weer verder gaan maar ik vind dat je dan echt ALLEEN voor het kind samen bent en ik denk dat het dan nooit een gelukkige langdurende relatie kan zijn/worden.

Wat ben ik dan toch weer blij met mijn mannetje en mijn situatie!

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    oohw zo ken ik er nog 1! :evil:

mijn neef had ook een vriendin maar die gingen apart uit enzo en even later zei ze tegen hem van ik hou niet meer van je en ga van je af...
    na een korte tijd zijn ze met praten weer bij elkaar gekomen en niet veel later was ze in verwachting(zogenaamd gewenst) nadat het kindje was geboren goed een jaar later ging zij weer vreemd en nu zijn ze dus weer bij elkaar weg en het arme kindje is de dupe! zo zielig

en daarom ben ik het met je eens!
    ik ben ook blij met mijn situatie en mijn mannetje!
    (het zou je maar overkomen!)

3. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik vind het altijd zo erg als ik dit soort dingen hoor. Wat ik gewoon niet begrijp is, als je toch met 1 iemand besluit te gaan samenwonen en een kindje te krijgen... hoe kan het dan dat je iemand anders NOG leuker gaat vinden? Lijkt me dat je dan niet compleet gelukkig was....

Moeilijke situatie...

Liefs,
    Patries

4. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik snap echt helemaal niets van vreemdgaan.

Ik kan er nog een beetje inkomen dat je iemand tegenkomt die je ook leuk vindt.
    Maar maak het dan eerst netjes uit.

Linda

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    erg is dat he?
    Tja, ik begrijp best dat je vlindertjes van iemand anders kan krijgen, en dat kan ook heel prettig zijn zolang je er maar niks mee doet.. En inderdaad als je er dan toch echt iets mee wilt doen, maak je huidige relatie dan eerst netjes uit, vreemdgaan is zo min!

6. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    je wilt toch ook niet samen een kind, als je niet heeeeel zeker weet dat het goed zit?
    snap ik ook echt niet hoor.
    Ben zo gelukkig met mijn mannetje...

maar dit is allemaal zó sneu voor zo'n kindje...

7. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    ik snap zowiezo niets van mensen die vreemdgaan en zeker al niet als je een kindje aan het plannen bent

heb ook geen respect voor mensen die vreemdgaan (sorry maar is mijn mening) maak eerst het ene af en ga daarna dan verder

liefs jose

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vreemgaan is echt triets om te doen, kan niet zeggen dat ik altijd heilig ben geweest maar ja heb het dan over me puberjaren en geen vaste relatie.

als je samen besluit er voor te gaan en dan uiteindelijk bij een ander in bed beland ja dat is gewoon triest. en ja het kind is er weer de dupe van omdat een van bijde niet trouw kan blijven. natuurlijk zie ik wel is een man waarvan ik denk dat is een lekkertje maar er mee naar bed gaan dat is wel heel zwak en ik denk dat er dan ook iets niet goed zit in de relatie.

Deel Deze Pagina