Goed bereikbare verloskundige maar niet heus

Discussie in 'De lounge' gestart door Wenniepenny, 15 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    In mijn woonplaats is precies één verloskundigenpraktijk. Het woord praktijk doet bij mij vermoeden dat er meerdere mensen werken. Heb ik braaf het telefoonnummer opgezocht en de afgelopen dagen enkele keren gebeld, krijg ik toch telkens de voice mail. En niet eens 'Dit is de voice mail van verloskundigenpraktijk Huppeldepup' maar 'Dit is de voice mail van telefoonnummer ...'. Heb ik mijn gegevens ingesproken, maar terugbellen doet men ook nog niet tot dusverre.
    Ik hoop dat de dames die bij deze verloskundige(n) lopen een mobiel nummer hebben, want hoe moet dat anders als iemand zo lekker bereikbaar is (not)? :(

    Als ik volgende week nog niets heb gehoord en die praktijk zelf ook niet te pakken krijg, ga ik toch maar eens in een buurplaats informeren. :rolleyes:

    Groetjes, Wendy
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mijne hebben een boodschappen dienst die via een andernr loopt mits ze niet bereikbaar zijn op hun vaste nr ,zij krijgen dan op hum pieper een oproep en nemen contact met je op en das binnen een paar min
    succes verder met zoeken
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Vervelend gevoel lijkt mij dat inderdaad.
    kan je niet persoonlijk langs gaan om te kijken hoe het daar geregeld is?

    lieke.
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    schiet lekker op hahahahaha hopen dat het een mobiel nummer is.Ik ben benieuwd hoe het afloopt sterkte ermee
     
  5. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Lekker vaag dus daar.
    Ik hoop dat je gauw contact krijgt en anders toedeledokie!
     
  6. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Dit zou bij mij dus al meteen betekenen dat ik naar een andere praktijk zou gaan. Waarschijnlijk is dit nu je eerste telefoontje geweest naar hun? Hoe moet dan dat als je verder in je zwangerschap bent en je hebt ze een keer echt meteen nodig?
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Bij ons is de vk ook niet bereikbaar op het normale nummer, alleen tussen 16.00 - 18.00uur kan je haar voor vragen en afspraken bereiken, maar ook weleens niet doordat er dan een spoedgeval of iets dergelijks tussen door komt.
    De meest vk's hebben echt wel een mobiel nummer en/of een pieper, misschien heb je een beetje pech en bel je toevallig steeds op het verkeerde moment?
    Ik zou er ook even langsgaan, dan zie je hoe en wat, en kan je alsnog je conclusies trekken.
    groetjes
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Het is gisteren toch gelukt ze te bereiken, en omdat er iemand uitgevallen was kon ik vandaag gelijk terecht.
    Ook maar even gezegd dat ik zo'n onpersoonlijke voice mail kreeg, en dat vonden ze vreemd want ze hebben altijd een persoonlijke boodschap met noodnummer normaalgesproken. Ze zouden er gelijk naar kijken.

    Groetjes, Wendy
     
  9. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Gelukkig maar! ;)
     

Deel Deze Pagina