hallo! De titel zegt het al.. Ik heb sinds een paar weken echt de belachelijke behoefte om heeeeeeeel veel sterke benzine te ruiken! Voor de zwangerschap rookte ik. Het gevoel en de drang om die sigaret echt te MOETEN, is gewoon hetzelfde. Zit ik lekker rustig, krijg ik zó een drang om benzine te ruiken! Hahaha, heb het idee dat ik gek word, vind het zo belachelijk, en snap niet waar het opeens vandaan komt! Als ik een krant te pakken kan krijgen, druk ik daar m'n neus maar even in, heeeerlijk! Dat helpt al een beetje, maar om nou een bekertje benzine neer te zetten om aan te kunnen snuffelen, lijkt me nou niet zo gezond, haha Word helemaal gek van die drang! Het voelt echt als afkicken van het roken! Ik weet dat mijn moeder, toen ze zwanger was van mij, de hele dag met wasmiddel onder d'r neus zat, maar of daar ook zo een drang achter zat...? Kent iemand dit? Of heeft iemand tips? Word gek van mezelf, haha!!
Haha, geweldig wat die hormonsters met je kunnen doen hè Ik kan er (nog) niet over mee praten, af en toe wel ineens heel veel zin in iets zuurs. Maar het zal bij jullie wel in de familie zitten, je ma aan de wasmiddel en jij aan de benzine, ik ben benieuwd of het nog gekker kan
*proest*, ik heb wel even smakelijk om je stukje moeten lachen. Ik herken het niet (wel de behoefte aan chocolademouse eten en dan het liefst heel veel)
Hahaha geweldig! Ik heb niet iets iets wat ik per se moet ruiken, wel af en toe de zwaaaare behoefte aan iets te eten (er is al veel langsgekomen, van blauwe druiven, ijs tot negerzoenen) en dat moet dan ook direct gehaald worden (meestal ben ik zelf de klos, want vriendlief verklaard me soms voor gek).. maar die hormonen zijn idd wel grappig zo af en toe!
Hihi, oh wat erg dat je dat hebt! Heb zelf gelukkig helemaal geen verslaving, maar moet zeggen, benzine vind ik nu ook erg lekker ruiken! Dat wordt dus iedere dag ff tanken Sterkte ermee!
Oh dat had een tante van me ook toen ze zwanger was. Moest mn oom op de late avond nog met haar naar een pomp rijden zodat ze ff kon snuffelen . Hoorde ook eens van iemand die de kit tussen de voegen wegkrabde en opat. Lijkt me dan weer minder gezond dan benzine willen ruiken...
Dit had mijn moeder ook, die werd woest op mijn vader als die getankt had haha Ze ging bij elke pomp 10 gulden tanken Whahahaha
ik heb het ook aan de wasmiddel had dat bij men andere 2 zwangerschappen ook, terwijl ik de kleren opvouwde elke keer ruiken haha is toch grappig
Dat heb ik ook gehad, stond elke keer aan een kledingstuk te ruiken voordat ik het ging ophangen haha. Mijn moeder vond benzine heerlijk ruiken toen ze zwanger was van mij. Volgens mij heeft ze dat doorgegeven want ik vond het vroeger (en nog steeds eigenlijk) ook lekker ruiken. Als mijn vader met zijn brommer naar zijn werk vertrokken was, ging ik in de garage staan om de lucht op te snuiven. Ik was een kleine benzineverslaafde
ik heb dat nu heel erg met gloor... en kan uren op de wc blijven zitten want das gewoon een gloor gloor gloor heerlijk,....
Ik heb dat met de geur die van het zagen met een zaagmachine afkomt.... Heeerrrrrllliiijjjkk Ik sta er dan echt bij te snuiven haha
hahaha, het is zo raar! Ik heb in het begin van de zwangerschap ook veel aan wasmiddeltjes geroken, wasmiddel naast m'n bed, ommetje door de supermarkt om even te ruiken, maar dat was gewoon omdat ik het zo lekker vond. Maar met die benzine heb ik gewoon zo een drang om het te ruiken, krijg echt helemaal het 'afkick-gevoel' als ik niet direct kan ruiken. En laat ik nou geen auto hebben en de meeste dagen niks kunnen ruiken, gek word ik er van, hahaha!
Ik heb ergens eens een keer een programma gezien met zwangere vrouwen die verslaafd waren aan Benzine snuiven tijdens de zwangerschappen. Op TLC geloof ik. Dus het kan inderdaad! Ik vind die geur altijd lekker, als mn vriend tankt en ik zit in de auto, doe ik alle ramen open
Ja, dat heb ik ook gezien op TLC. Volgens mij had zij of iemand anders, ook behoefte om aan typex te ruiken en dan na het opsnuiven ijsklontjes tussen haar kaken te breken... De arts zei dat het wel schadelijk voor de baby zou zijn, dus ik zou er maar niet aan toe geven Hier gelukkig niet van zulke behoeftes... vind juist alles zo ontzettend stinken
Chloor en andere schoonmaakmiddelen.... mmmmmmmmmmmmm!!!! Vooral chloor!!!!!!! Kijk ernaar uit om de wc schoon te maken en dat dan het liefst meerdere keren op een dag... maar doe voor de goedheid 1 keer per dag de boven en 1 keer per dag de beneden wc! Ook moet ik kauwgom eten... Daar ben ik speciaal voor naar de winkel gegaan!!!
Herken het helemaal, maar t is zo slecht voor jezelf en de baby dat ik het echt niet doe. Heb de kasten in de was gezet, zat ook wat oplosmiddel in, hmmmm, wat een fijn werkje! Heb het altijd al erg lekker gevonden, maar probeer er bij vandaan te blijven Betrapte mezelf net dat ik in een handdoek stond te snuiven, hihi, we lijken soms wel gek . Is wel beter dan benzine, dus die ga ik maar wat aan wakkeren.
Dat van die voegen heft te maken met bepaale tekorten in je voeding maar hoe dat met benzine zit? Geen idee....
Ohhhh, ik had het ook! Was meteen na de bevalling over! Ik heb geen tips! Helaas... Of het trouwens toeval is dat ik een jongetje heb wat al vanaf heeeeel klein gek is op autos????
Ja herkenbaar en tijdens mijn zwangerschap was het idd erger hihi. Nu nog hoor ga ook in de schuur staan snuiven als mijn man weg is met de brommer En wasmiddel mmmh heerlijk maar dan wel hele specifieke merken Ben blij da ik niet de enige ben liefs paula