Maar mensen die 10 0f 12 euro betalen waar is dat??? Hier is dat echt nergens... we hebben ook geen turkse kapper hier in t dorp .... mijn ouders hebben een hele goede thuiskapper en die werkt ook hier in de buurt.... dus misschien is vragen of die ons ook kan komen knippen...
Belachelijk! Maar je reactie vind ik top! Laat ze het maar weten ook. Ik betaal 18,50 voor knippen (niet thuis), maar weet dat dat goedkoop is. Vind 31 euro al veel.
Er zijn zat kappers hoor die het voor 12,50 knippen. Gewoon goed kijken. De zaakjes zien er misschien wat minder mooi uit. Maar ik vind 12,50 al genoeg eerlijk gezegd. En eisen dat het om de 6-8 weken moet; dat is pure geldklopperij van de kapper. Dat is echt niet nodig voor je haar. Google maar eens.
Wij hebben een goede thuiskapster die elke 4 a 6 weken langskomt. We betalen 10 euro per persoon en Jamila knipt ze voor 5. Als ik mijn haar geverfd wil dan zet ze dat er gratis voor mij in. De verf moet ik dan wel zelf halen.
Ik vind 31 ook heel duur Hier kost het 18 incl haar wassen(met hoofdmassage) knippen en stylen. En als hij tijd heeft epileert hij mijn wenkbrauwen ook even.
Nou, ik ga bijna nooit naar de kapper en die 1x per 6 jaar wil ik er wel 30 euro aan uitgeven, maar voor mijn kind die bijna elke 2 maanden moet toch echt niet. Ik ga dus ook lekker naar de Turkse kapper; 10 euro en mijn kereltje heeft weer wat korter haar.
Hier was ik laatst 26 euro kwijt voor zl en mij. bij mij in laagjes geknipt en daarna geföhnd en in model gebracht.
Ik ga 2x per jaar maar de kapper en iedere keer verbaasd het ze dat mn haar er nog zo recht uitziet. Vind het wel vreemd zo'n toeslag.
ik betaal 40 voor wassen, knippen en drogen ongeacht hoevaak of hoeveel. Ik ben tevreden met mijn kapper en de prijs heb ik ervoor over.
Een prijsverhoging voor mensen die langer dan 7 weken niet geweest zijn? Zou bijna een goede 1 april grap kunnen zijn hnahahaha
Serieus? Daar zou ik dus ook nooit meer komen. Knippen is knippen, dat is, zeker bij lang haar, echt niet ineens veel meer werk als je een tijdje niet geweest bent
Echt waar? Sjee wat een absurde prijzen zeg, daar zagen ze mij ook nooit weer! Ik ga nooit meer naar de kapper, er komt een kapper bij mij thuis Voor 12 euro word ik helemaal geknipt en gekapt en ik hoef er de deur niet eens voor uit, ideaal!
Wauw!! wat een geld zeg. Daar zou ik dus nooit meer heen gaan. Ik ga nu al 2 jaar lang via de weggeefhoek naar de kapper. Daar zijn vaak meiden die zich gratis aanmelden omdat ze voor hun opleiding opzoek zijn naar modellen. Komt het voor dat er op dat moment niemand op zoek is dan ga ik bij iemand aan huis en betaal ik 12,50. Ik weiger om meer dan 20,- te betalen voor puntjes knippen.