mijn internist kan zelfs als het goed uitloopt tot 8uur bellen. als je vandaag niet gebelt word gewoon morgen ochtend even terug bellen
Fijn dat je toch nog gebeld werd! Voor een arts is 'eind van de middag' wel later dan 17uur.. Maar vind het ook altijd lastig. Hier een paar belastbaren gehad met gynaecoloog. Ik zou inderdaad eind van de middag gebeld worden. Vanaf 16u zit je naast je telefoon (wil dan niet eens meer naar toilet want zal je zien dat er net gebeld wordt haha), houden eerste keer belde ze 19.45u! De 2e keer ineens al om 17.30u, dus ik dacht dat het een uitzondering was. Keer erop weer de hele avond zitten wachten, bleek er iets mis gegaan te zijn bij het maken van die belafspraak (maar dan weet je dus dat het richting 20u kan lopen). En de laatste keer was t uiteindelijk ook 19.30.. Maar als je erop zit te wachten is dat echt heel vervelend!
Jeetje! Dat is wel heel erg laat! Maar inderdaad, durf niet eens te plassen want dan zal je net zien. Lastig hoor die tijden!
Artsen werken ''tegenwoordig'' niet alleen maar tijdens kantoor uren, dus het kan voorkomen dat ze je later bellen dan gepland. Ik persoonlijk kies er niet snel voor om gelijk erachter aan te bellen, als ze iets te laat zijn met bellen. Mijn gyn heeft me tijdens de zwangerschap al een keer om 19.30 uur gebeld, terwijl dat de afspraak was dat hij tussen 17 en 18 uur zou bellen. En bij de laatste zwangerschap werd ik gebeld om 19 uur. Tja, soms lopen afspraken nou eenmaal uit, so be it. Maar ik ga niet gelijk aan de telefoon hangen. Als nou blijkt dat ik echt niet gebeld ben, dan bel ik de volgende dag. MAar nooit op de dag zelf.
Ach werd een paar weken geleden nog om 20.30u gebeld door mijn internist. Durfde eerst ook amper naar de wc, maar volgens mijn internist is dat onzin, ze probeert het later gewoon nog een (paar) keer want je kan niet de hele dag naast je telefoon blijven zitten.