Zo triest, kan het niet geloven dat iemand dit echt kan doen Zo verdrietig. Moeder verdrinkt dochter en pleegt zelfmoord | Telegraaf.nl
Ik kan het mij dan weer wel indenken, maar dat maakt het niet minder vreselijk voor alle betrokkenen en nabestaanden. Wat verdrietig
Heel verdrietig waarom werd er niet eerder hulp geboden 😪... Zo verdrietig voor alle partijen 😪
Wat vreselijk dat het zover moet komen en dit nog je enige uitweg is. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Vreselijk als je zo ver bent dat je in staat bent je eigen kind te vermoorden. Die is hier het slachtoffer van. Ik vraag me wel af hoe het leven met deze moeder er de laatste tijd voor het kindje uit heeft gezien.
Is hier vlakbij gebeurd, helicopters vlogen in de rondte, ambulances, polities. Arm kindje en arme mama, ik heb de hele middag al een rot gevoel hierover.
Wat verschrikkelijk. Zo waren wij de verjaardag van de oudste aan regelen, en ergens anders brengt een vrouw en haar kindje en zich zelf om t leven... Onbegrijpelijk. ... heel erg...
Vreselijk. Het erge is vaak dat omstanders machteloos staan. Vaak als iemand een gevaar os voor zichzelf en anderen is het nog lastig om te laten ingrijpen door professionals. Soms vind ik dat ingrijpen makkelijker moet worden.
Ik kreeg gister ochtend al een sms/bericht van burgernet dat er een vrouw met kind vermist was en dat als je ze zag wilde belde met de politie, Later op de dag kreeg ik weer een sms van burgernet dat ze gevonden waren maar verder werd er niks verteld. Op deze dag heb ik wel veel politie gezien, zelfs helikopters die op zoek waren naar iets later werd ons dus duidelijk dat het hier om ging