Sorry, zo bedoelde ik het niet. De Kruidvat bij ons in de stad is qua personeel gewoon rampzalig. Heb meestal problemen met hun. Net als nu. Vond het we raar dat het personeel, een vast meisje die daar heel vaak aanwezig is, het niet eens wist. Ik moest haar vertellen dat het zelfs op het nieuws was. Met gevolg daarvan dat ik een rij van de kassa tot (letterlijk) halverwege de winkel op houdt omdat zij dat eerst wilde controleren. Wat dan wel weer logisch is natuurlijk. Soory, maar ik vind dat echt waardeloos. Ik denk dat ze daar toch een mailing van krijgen ofzo. Tenminste zo gaat het bij mijn man op zijn werk wel,(werkt ook in een winkel) en wordt 's ochtends al het personeel van op de hoogte gebracht voor de opening van de winkel. Maar ik bedoelde het niet tegen jou persoonlijk hoor. Wel over de stad hier!
Ik heb toen in die week dat die slaapzakken er waren die Winnie the Pooh rompertjes gekocht. Laatst voor het eerst alle kleertjes gewassen en het plaatje liet al gelijk los. 1x gewassen!! Slechte kwaliteit hoor.
Nou dat vind ik wel meevallen. Ze kostten evenveel als de rompers van de Hema, V&D, Prénatal e.d en die blijven wel goed! Zo goedkoop vond ik ze niet.
hey meiden, ik weet niet hoe jullie die rompertjes dan wassen... maarre ik heb totaal nergens geen last van hoor. rompertjes blijven heel mooi in de was én droger!