zooo onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kreeft, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo meiden

ben nu 4wk en 2 d zwanger, maar ben zoooooo bang dat het weer misgaat, omdat k iederkeer van die ongiekrampjes heb, en mijn dok het gezegt dat het een voorbode s van een mk :(

wie van jullie het ook zoo vaak buikpijn gehad tijdens de eerst wk van zwangerschap.

gr onzekere en bange kreeft

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    hey,

Ik heb er ook last van gehag hoor. En ik denk heel veel meiden hier.
    Ik had het van week 4 t/m week 8 en daarna hield het op.
    Met 9.4 weken ene echo gehad en alles was goed.

Het is je baarmoeder die nu aan het groeien is. En als het te erg word en er is bloed bij dan zou ik wel effe de verloskundige bellen.

Sommige meiden hebben de hele zwangerschap er last van.

Gr

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    nee hoor dat is helemaal geen voorbode van een mk hoe komt hij erbij ??
    Ik ben vaak genoeg zwanger geweest om te weten dat het onzin is, mijn zwangerschappen begonnen allemaal met het gevoel dat ik ongi moest worden en zat daardoor ook elke x op het toilet om te kijken of ik al ongi geworden was.
    Dus het hoeft helemaal geen begin van een miskraam te zijn !!
    Laat je dus niet gek maken en probeer er lekker van te genieten, en ik zal je nog iets zeggen: toen ik heel erg veel bloed verloor bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook naar de ha gegaan en die zei: sorry mevrouw maar ik hoor geen hartje (11 weken en 3 dagen zwanger) dus u heeft een miskraam en daar kon ik het mee doen !
    Volgende dag had ik bij de vk een echo en vandaag is mijn zoontje 4 jaar geworden !!
    Dus zelfs dan kan het nog steeds goed gaan !
    Succes !!

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf

tis ff offtopic, maar als ik dat zo lees geloof ik dat t maar goed is dat steeds meer huisartsen stoppen met de begeleiding van zwangeren en t overlaten aan verloskundigen ( vaklui)

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik denk dat bijna elke zwangere die onzekerheid kent van die eerste weken. Je enige bewijs is alleen maar die test.

Ook ik voelde me de hele tijd alsof ik ongesteld ging worden. Ik heb me laten vertellen dat dat altijd zo is, want je kent pijn/gevoel aan je baarmoeder alleen van die keren dat je ongesteld bent. Nu er heel wat gebeurd daar is dat ook gevoelig

Echt onzin van je huisarts dat hij/zij je zo in de zenuwen brengt

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Die krampjes had ik ook, met zes weken had ik zelfs bandenpijn na een dagje dierentuin! Maar ik herken het wel, steeds naar de wc gaan om te 'broekloeren' (kijken of je niet wat bloed verloren bent) en je afvragen of je borsten nog wel zeer genoeg doen... Echt genieten lukte me nog niet in de eerste 12 weken. Misschien geen leuke tip, maar wel een realistische: leg je er maar bij neer dat het een onzekere tijd is. Hoewel... in 80 tot 90 % van de gevallen gaat het goed hoor!

Sterkte!

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja daar ben ik het helemaal mee eens !!
    en hij vroeg me zelfs nog door wie ik de begeleiding wilde laten doen (voordat het gebeurde) ben echt super blij dat ik niet voor hem heb gekozen !

8. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    dank jullie wel voor die gerustellende woorden.

1 ding weet k wel, de hormonem gieren door me lijf pffffffff ben zowat de hele dag duizelig, en een beetje een onwel gevoel in de maag en allemaal van die windjes laten, en sinds vandaag veel plassen.

het liefs lig k de hele dag op bed, maar dat gaat niet heb nog een kleine meid van 4 hier rondlopen en die is momenteel heel druk een een beetje onhandelbaar.

gr kreeft

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wat een onzin van je ha zeg, waar haalt ie het vandaan??

ik heb de eerste weken dubbel gelegen van de pijn, die krampen waren oneindig veel erger dan de voorweeen waar ik nu last van heb. voor zover ik weet ben ik nog steeds zwanger ;)

mijn moeder heeft het ook bij alle zwangerschappen gehad en nooit een mk, dus maak je geen zorgen en laat je huisarts lekker kletsen!

10. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik heb 4 miskramen gehad, maar die waren aanzienlijk pijnlijker dan mestruatieklachten!
    Deze zwangerschap kreeg ik in het begin ook ineens buikpijn en zag de bui alweer hangen, maar zie mij....38 weken zwanger nu. En onze kleine meid doet het prima hoor.

Het is echt niet gezegd dat wanneer je buikpijn krijgt, je een mk zult hebben, echt niet.

Veel sterkte meid, hoop dat het allemaal goed komt voor je.

Monique

Deel Deze Pagina