Normaalgezien vind ik dit soort programma's niet echt boeiend maar gisteravond tijdens het zappen bleef ik hangen Ben alleen voor het eind m'n bed ingedoken en heb dus gemist wie er uit ligt. Ben nu toch wel nieuwsgierig Weet iemand dit?
Ja dat kan ik je vertellen want ik kijk het altijd dus ben super blij dat het er weer is Simone is eruit.
Ze had een jurkje met een gele lint om de middel zal maar zeggen en ze had er een jasje bijgemaakt. Ze had het heel lelijk afgewerkt en ze had geen tijd meer voor een rits dus had ze haar model er ingenaaid. Ging ik net kijken hoe ze ook alweer heette want dat was ik vergeten kreeg ik op die site gelijk de winnaar te zien Vorig jaar wist ik ook al wie er ging winnen omdat Jeffery bij Oprah was dus baal er wel van want ik wilde het dit jaar niet weten.
Oeps, en dat is mijn schuld SORRY! Maar aangezien ik het vast niet iedere week ga kijken wil ik nu ook wel weten wie de winnaar is....
dat gaat toch over mode-ontwerpers? dat was zeker een leuk programma! welk net en hoe laat komt het weer?
Vind het leuk dat het weer begonnen is. Alleen moet ik nu gaan kiezen welk programa ik ga opnemen. Erg lastig als ze programma's op de zelfde tijd uitzenden
Maar zijn het niet gewoon herhalingen? Kan me bijna niet voorstellen dat ze nu een nieuwe van start laten gaan?
Female het is niet de nederlandse hé maar de amerikaanse die ze nu weer uitzenden,seizoen 4 om precies te zijn