herkend iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lotus85, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotus85

lotus85 Lid

7 sep 2012
    27
    0
    0
    hengelo
    Hallo allemaal!

Ik heb vandaag maar ff een account aangemaakt. Lees al een tijdje alle berichtje van iedereen. Ik ben 29-3-2011 gestopt met de pil. Tot op heden nog geen bevruchting :( we lopen al bij de fertiliteitskliniek. Ik heb endometriose is mijn rechter eierstok. Andere is prima, afgelopen keer ook een "fraai ei" gezien, haha. Maar helaas werd ik ongesteld. Ik heb altijd een voorbloeding van +/- 5 dagen en aansluitend de normale menstruatie van +/- 7 dagen. Word hier helemaal gek van. De vorige keer zat er maar 15 dagen tussen. Herkend iemand dit?

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Joh, wat verwarrend en frustrerend! Nee, ik herken het niet.

Krijg je wel extra hulp om zwanger te worden? Hormonen o.i.d.?

3. lotus85

lotus85 Lid

7 sep 2012
    27
    0
    0
    hengelo
    Nee nog niet. Ik heb as donderdag een evaluatiegesprek met mijn gynaecoloog. Er is wel bloed geprikt op hormonen, ik hoor donderdag de uitslag hiervan. Ben heel benieuwd. Ik ken ook helemaal niemand die zo lang ongi is!
    Wat fijn dat het bij jullie gelukt is, gefeliciteerd :)
    Al last van kwaaltjes?

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, maar het kan echt met je endometriose te maken hebben.

Kaart dit wel bij de gynaecoloog aan.

Liefs

5. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Voor ik aan de pil ging was ik soms ook 14 dagen ongesteld, licht - hevig - licht was het dan. Ik merk nu dat mijn menstruaties ook weer langer worden. 3 dagen licht - 3 dagen hevig - 2 dagen licht is het dit keer. Is toch best veel... Bah!

6. kim88

kim88 Nieuw lid

9 sep 2012
    3
    0
    0
    Hallo,

Ik verlies al een jaar lang elke dag bloed....
    Lopen nu ook bij de gyn..

7. lotus85

lotus85 Lid

7 sep 2012
    27
    0
    0
    hengelo
    @kim pfff elke dag :( Dat is nog vervelender. Is er bij jou al iets bekend dan? Sterkte ermee

8. dphoek

dphoek Niet meer actief

Nou, op dit moment is het allemaal erg spannend. Ik heb vorige week donderdag helder rood bloed verloren (klein beetje) en sindsdien bruinverlies bij het plassen en soms wat donkerrood of roestbruin verlies. Alleen bij het plassen. Dus ik leef nu tussen hoop en vrees. Vrijdag heb ik pas een echo, dan weet ik meer.

Ik heb wel wat ''kwaaltjes'', namelijk gevoelige borsten en bobbel op de borsten, metaalsmaak in de mond, borrelende darmen en soms duizelingen bij het opstaan en nadat ik gebukt heb. Vermoeidheid komt met vlagen. Mijn kwaaltjes nemen in de avond toe..

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina