Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en volgens mij... ben ik ZWANGER!! Ik sta te trillen op mijn benen en heb al 100x gekeken maar t is denk echt zo! Mn vriend zit 1000km verderop en komt dit weekend pas thuis.. Whaaa! Hoe hou ik dit tot die tijd voor me??!!! Ik kan het gewoon niet geloven...
Jep, duidelijk zwanger GEFELICITEERD Poehee, ik zou mijn mond echt niet kunnen houden denk ik, alleen is het inderdaad wel zo leuk als je het verteld als hij bij je is
Gefeliciteerd!!! Nou ik zou het ook super moeilijk vinden om het niet te vertellen door bijv. de telefoon. grtjs
*knijperdeknijp* gefeliciteerd meis... en wat lijkt me dat moeilijk.. nog zo lang je ond houden.... s6 ermee en lekker genieten!
Ik zit te denken om iets te doen met welkom thuis papa en dan de test erbij.. Weet alleen nog niet in welke vorm.. Hij belde net.. Pfff hij moest eens weten hihi. En nu maar proberen zo normaal mogelijk te doen....!
oeeeeh spannend! Knap dat je niets hebt gezegd. Misschien een ideetje als je je test in een doosje inpakt. Zo'n lang doosje waar je normaal een armband of horloge of iets dergelijks in krijgt bij de juwelier?
Dat is idd ook wel een goed idee... Dan verwacht hij heel iets anders! Of een romper met iets erop.. Of ineens de tafel voor 3 personen dekken.. Hihi de ideeen komen al! Gek hoor als je al zolang van iets droomt en nu is het dan zover!