Hallo Allemaal, het onderwerp zegt 't eigenlijk al! Zijn er meer meiden die in maart 2012 met IVF starten? Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden en bij te kletsen! Liefs, Elvi
Hey meis, Spannend in maart starten met IVF, succes alvast! Kijk even in dit topic daar zitten meer meiden die in febr/mrt en april starten. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/334254-wie-maart-april-2012-voor-iui-ivf-icsi-cryo-tp.html
hey wij gaan maart voor icsi.. ben nu aan de pil en net begonnen met decapectyl spuiten. 2 maart echo.. wanneer mag jij beginnen? groetjes
Hi Fenyalara, Wij beginnen over ongeveer een maand met alle hormonen e.d. Hangt ook even van de duur deze cyclus af. Wauw, jij hebt 10 x IUI gedaan. Dat is ook veel Meis! En ga je nu van IUI gelijk over naar ICSI? Is het zaad niet heel goed? Zie je er tegenop, tegen deze stap? Ik kan niet wachten tot 't begint, maar ben tegelijkertijd ook best bang voor al die pillen, spuiten en de punctie hoor. We gaan er gewoon voor natuurlijk, maar ik reken maar wel op een zware maand/ paar weken. Liefs, Elvi
Hey elvi Idd 10x iui gehad waarvan in november de laatste en daarna overstap naar ander zkh en sind eind januari aan de pil.. Nog 2 te gaan.. en sinds de 14e aan de decapectyl. Idd meteen door voor icsi ivm slecht zaad en waar we nu achter zijn spat aderen bij mijn man .. wat slecht zaad waarschijnlijk veroorzaakt.. 2 maart moeten we terug en dan hopelijk beginnen met Menopur voor het kweken van eitjes en dan snel punctie en hopelijk succes.. Het is wel heftig denk ik al is het wel wat je wil en waar je het voor doet. Ik vond de eerste spuit na 3 maanden rust vervelend en het feit dat er dadelijk een spuit bijkomt en je dus 2 achter elkaar moet spuiten. Ook zie ik super op tegen de pijn van de punctie en de eventuele tegenslag van weinig,geen of slechte embryos.. Helaas zullen we het eerst allemaal moeten doen en doorlopen voordat we kunnen weten of het succes heeft. In welk zkh zit je en wanneer is je vlg afspraak?? kuzz