Herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door c85, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c85

c85 Lid

25 mrt 2009
    90
    0
    0
    Beste dames,
    Wij hebben in december een gezonde zoon op de wereld gezet. Alles gaat goed en we genieten! Nu we hebben besloten voor een tweede te gaan.maakte ik me eerst druk over het foliumzuurgebruik dat ik niet precies 4 weken van te voren slik mocht ik meteen zwanger raken. Gelukkig hebben sommige dames me hier weer gerust gesteld. ;)
    Nu is er enige kans dat ik zwanger kan zijn. Dat weten we pas over 2 weken, anders naar de volgende ronde.
    Bij mijn zwangerschap van onze zoon maakte ik me niet heel erg druk, behalve dat ik vaak bloedverlies had, was alles iedere keer goed, maar ik heb eigenlijk nooit gedacht wat als ons kindje niet gezond zou zijn.. Dat doe ik nu al wel terwijl ik nog niet eens zwanger ben! Ben ik nou de enige met deze angsten of zijn er meerdere die dat herkennen. Je weet nu dat het heel bijzonder is dat alles goed is gegaan, daar ben je je nu veel meer bewust van, tenminste dat heb ik..

2. Jamie1987

Jamie1987 Lid

31 mei 2011
    29
    0
    0
    Secretaresse
    Zuid Holland
    Hoi C85,

Ik snap helemaal wat je bedoeld!
    Er gebeuren zulke rare dingen en het lijkt wel wanneer je bezig bent om zwanger te worden je die rare dingen meer aantrekt en het meer hoort in je omgeving.

Wij zijn sinds eind jan 2011 bezig voor ons eerste kindje, en sinds het begin ben ik hier mee bezig, heel vervelend eigenlijk.
    had mezelf ook voor genomen om er niet te veel mee bezig te zijn ook het zwanger willen worden niet maar ja dat lijkt maar niet te lukken :(
    Vooral deze maand zie ik echt overal zwangere vrouwen en babytjes.. en dan ook nog een nicht die zwanger is na 3 maanden proberen best een domper als je dan zelf nog niet aan de beurt bent.

maar wel leuk zeg een kleintje voor jullie kleintje :) leuk ook dat ze dan hopelijk niet veel gaan schelen kwa leeftijd...

het komt vast goed met ons haha

Deel Deze Pagina