Bij ons staat ie boven in een van de rommelkamers. Ik heb liever geen kattenbak in de keuken,die is toch al zo klein bij ons.
bij ons in de eetkamer in een hoek, je ruikt hem niet gelukkig. eerst hadden we hem inhet halletje staan, maar de honden vanmijn man vraten hem elke keer leeg met gevolg dat hij niet meer op de bak wilde.
Was ik ook wel benieuwd naar We hebben geen katten meer maar we hadden hem in de keuken, andere plek was niet mogelijk
Wij hadden 'm altijd in de kamer staan, maar dan liep de kat dus voortdurend dat kattengrind de hele kamer door. Vonden we destijds met een baby op komst toch niet zo'n fijne, (naast dat het een vreselijke sta in de weg was Andere opties dan de woonkamer hebben we simpelweg niet hier). We hebben toen een kattenluik gemaakt en de kattenbak staat nu in de tuin naast de achterdeur. Momenteel tijdelijk weer even een bakje in de kamer staan, voor onze nieuwe kitten. Maar zodra die hier genoeg gewend is en de tuin zelf in kan zonder toezicht, mag ook die leren door het kattenluik te gaan en de bak buiten te gebruiken.
Dat is echt niet perse gezegd hoor! Onze kat komt onze tuin bijna niet uit en doet dus haar behoefte in de bak buiten OF in onze tuin.
1 in de woonkamer (voor een kat die het allemaal niet snapt) 2 achter het huis in een overdekte gang.
Heb ook voor elders gekozen, omdat de kattenbak hier 90% van de tijd in de (tot woonruimte omgebouwde) garage staat. Van daar kan onze kat namelijk vrij naar binnen en buiten door het kattenluikje als wij aan het werk zijn. Savonds is hij meestal binnen bij ons in de huiskamer. En dan zetten we de bak ff in de keuken.
wij hebben hem in de badkamer staan. maar ook elders, namelijk in de schuur. die in de schuur gaan zowel de kat als het konijn op
In de gang, bij de voordeur. En nee, je ruikt niet dat hij er staat. Mensen zijn vaak verbaasd dat wij katten hebben, omdat je ze niet ruikt.
Ik vind het allebei idd super goor, getver. Keuken idem. Hier komt de kattenbak tzt in de berging/bijkeuken en/of garage.
Momenteel in de keuken, maar we vinden dat niet zo fris dus waarschijnlijk gaat het verhuizen naar de veranda, maar eerst moet er een kattenluikje in de tussendeur komen.