Jelina wil alles hetzelfde als mama Heel leuk vind ik zelf. Maar ik vind nergens stoere laarzen voor zowel kinderen (maat 24) als voor volwassenen (39) Mogen model uggs zijn, of een andere stoere laars. Wie o wie weet waar we dezelfde laarzen kunnen scoren? Groetjes, Vera
Zag net deze al, voor zowel kinderen als volwassenen Nelson - Laarzen - Laarzen - Meisjesschoenen - Kinderschoenen - Nelson Schoenen Maar alleen nog in maat 25
Wilde alleen ff zeggen dat ik het erg schattig vind dat ze dezelfde schoenen wilt Ik zou gewoon ff de winkels induiken !
Uggs kan je sowieso voor allebei scoren. Bij Coccinelle in R'dam heb je ze voor kinderen en de Uggs voor jezelf kan je overal kopen.
Ja ik ook! Ook dezelfde kleren wil ze als mama. Stoer shirt, jeans rokje en legging. Of gebreid jurkje met legging We hebben ook allebei dezelfde jas van esprit!
ik vind het echt leuk! dezelfde kleren hier hebben papa en fynn de zelfde zwembroek en dezelfde schoenen
ik heb stoere laarzen bij de ziengs vandaan gehaald... ze komen tot ongeveer boven de kuiten... ik heb de lichtblauwe gehaald met bloemetjes in de stikranden... ze waren ook in het metalic zwart.... je hebt er trouwens ook hele leuke zwarte hoge laklaarsen met een bont randje... heel veel keus dus in laarsjes...