Vind het aantal kinderen ook schrikbarend veel. Hier in de ochtend een max. van 14 kinderen op 2 leidsters + een staigaire. In de middag een max. van 8 kinderen op 2 leidsters. Heb er dan ook voor gekozen om ons zoontje naar de middag te doen. Er hing bij het kijken, tot twee keer toe, een hele rustige en warme sfeer. De eerste keer waren de kindjes lekker rustig aan het spelen en de tweede keer zaten ze wederom rustig in een kringetje.
Heb niet alle reacties gelezen, dus misschien schrijfik het nu dubbel. Wat is ZEKER zou doen is op internet de inspectierapporten opzoeken van de betreffende PSZ. Als je naar de site van je eigen gemeente gaat of je google, dan kan je de inspectierapporten lezen die jaarlijks gedaan worden. Hier wordt gekeken naar allerlei aspecten zoals kindermishandelingsprotecol, veiligheid, hygiene, opleidingsniveau. Echt veel wordt getoets. Nu ligt het eraan wie de inspectie heeft gedaan en hoe uitgebreidt en zorgvuldig die is, maar vaak staat er ook een aanbeveling, indruk, verbeterpunten ect. Best wel nuttig om te weten hoe de officiele instantie de betreffende PSZ/KDV beoordeeld heeft lijkt mij. Mocht je er niet uitkomen, laat het me weten, dan kijk ik nog eens een x hoe ik erop gekomen ben. Succes