Jongens opgepakt voor vernieling kindergraven

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door natjes, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

De politie heeft zaterdagochtend vier jongens uit Slagharen en Zwolle aangehouden op verdenking van het vernielen van vier kindergraven op de begraafplaats aan de Herenstraat in Slagharen.

Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt.
    Na verhoor van de jongens (17 tot met 21 jaar) bleek dat een van hen, een 21-jarige uit Slagharen, vermoedelijk verantwoordelijk is voor de vernielingen.

Op de begraafplaats zijn onder meer grafstenen, plantjes en ornamentjes op de graven vernield.

Bron: Nu.nl

Stelletje achterlijke idioten! :x

2. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Wat ongelofelijk respectloos.. pffff

3. tulip

tulip Niet meer actief

vreselijk!!

4. natjes

natjes Niet meer actief

Je kind zal het maar gedaan hebben ;)

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Echt enorm respectloos en ze beseffen niet hoeveel verdriet ouders van de overleden kindjes daarvan zullen hebben!

6. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    ik zeg: laat ze maar aan de nabestaanden gaan uitleggen waarom! en dan kunnen die mensen mooi uitleggen wat het met ze gedaan heeft!

En inderdaad het zal je kind maar zijn. Mijn kind ging in ieder geval haar excuses maken!

respectloos!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh wat erg!! Ik heb er geen woorden voor, je kunt toch nadenken??!!

8. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Mee eens maar je kunt ook zeggen het zal je kind maar wezen die daar ligt:(

9. adi

adi Niet meer actief

De oudste is iig geen jongen, maar een volwassene jonge man. Een volslagen idioot! Laat hem idd zelf de verantwoording afleggen aan de ouders.

10. Stoer hoor.. Een graf vernielen.. Jongejonge!!

En idd, laat ze maar naar de ouders van die kindjes gaan, en uitleggen waarom ze het gedaan hebben..

Het zal mijn zoon niet moeten zijn die zoiets flikt..

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik weet echt niet wat ik zou doen als ik oog in oog zou staan met iemand die het grafje van mees* zou vernielen , ik word al woest als familie wat verplaatst:)
    Ik zou hem in ieder geval laten betalen voor een nieuwe steen en beplanting ............ En idd exuses .. Grrrrrr mafkezen !

Liefs Edith
    Mama van mees*

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Als mijn kind dit had gedaan had ik hem persoonlijk meegenomen naar de nabestaanden en hem flink laten zweten.
    Ben je nou helemaal bedonderd! respectloos zeg.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hoe kunnen zulke idioten nou NIET begrijpen hoe ontzettend laag en kwetsend het is zoiets te doen...? Zijn ze niet opgevoed ofzo? Als ze nou rond de 10 jaar waren geweest, kun je het nog op onwetendheid of jeugdige onbezonnenheid gooien (dan evengoed flink afstraffen, maar toch is dat anders). Maar deze jongens zijn (bijna) volwassen?! Dan heb je als ouder toch ook wat steken laten vallen, denk ik..?

Afschuwelijk voor de ouders van de overleden kindjes in ieder geval. Alsof je nog niet genoeg verdriet hebt..... :(

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Ongelooflijk en tussen de 17 - 21 jaar, alsof je dan geen besef hebt van waar je mee bezig bent.
    Als mijn kind zoiets zou doen, zou hij een groot probleem hebben.

15. 1234

1234 Niet meer actief

Afschuwelijk!

Ik hoop dat dit nooit zal gebeuren bij het grafje van ons meisje! :(

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat een debielen zeg.....:(

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Wat in hemelsnaam bezielt dat soort mensen??? :x:x:x Op welk moment ga je denken - kom, laat ik eens wat graven vernielen?!? - Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe je op dergelijke onzalige ideeen komt.

Mijn kind kon op de knieeen bij de nabestaanden de exuses aanbieden en ik zou 'm zeker tot nader order vrijwilligerswerk op een begraafplaatst laten doen. De boel vernielen? ... mag je de komende tijd de boel ook weer oplossen ...

18. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    pffff het zal je kind maar wezen...Als mijn kind ooit zoiets zou flikken dan kan hij zn borst flink nat kunnen maken...alles wat hij aan luxe zou hebben zou hij voorlopig kwijt raken..En indd op zn knieën om vergeving vragen bij die ouders en net zo lang werken tot hij alle schade die hij had veroorzaakt kan betalen. Wat denken ze wel zeg...zou me doodschamen voor mn eigen kind op zoon moment.

19. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Woorden te kort... Walgelijk!!!!:(

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Dit soort mensen, nou ja, mensen, hoort volgens mij bij het uitschot van de maatschappij. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met ook maar een kléin beetje fatsoen, dit zou doen.

Deel Deze Pagina