clomid, duphaston of andere meds? hellup??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door eindhoven85, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eindhoven85

26 jul 2010
    92
    0
    0
    eindhoven
    dames zie hieronder mijn verhaaltje, wat zouden jullie doen?? waar zijn de beste resultaten mee en wat voor ervaringen??

ik hoor zo graag van jullie!!

hallo allemaal,

we weten allemaal dat alles niet vanzelf gaat, zelf ben ik een jonge meid van 26 die inmiddels al een jaar bezig is, in het begin na het stoppen met de pil ( na 10 jaar) geen regelmaat in menstruatie en nog nog steeds niet!! hij komt elke 55 dagen en soms kan het wel 61 zijn erg lastig dus ook om de ovulatie te plannen door middel van ovulatie testen kwam ik erachter dat niet ovuleerde tm vorige maand waarin ik de eerste kreeg hoeraa dus wij flink aan het klussen en inmiddle alsweer 2 weken overtijd en helaas geen positieve test, het is zoooo frusrered elke maand.. word er moedeloos van..
    ik weet niet hoe sommige vrouwen dit jaren volhouden.. ook sex doet soms veelpijn door krampen die ik al 3 weken van te voren krijg voordat ik mijn o moet hebben. word er niet goed van, alles laten controleren bij gyn, geen woklje aan de lucht van binnnen..
    woensdag weer heen wil nu echt middel om mijn menstruatie op gang te krijgen want ik trek dit niet meer. zo fijn mijn hart even te luchten!! heeft iemand ervaring met mijn situatie?? hebben jullie ook zo veel wit verlies de hele maand door ??
    liefs

Deel Deze Pagina