ik heb een vraag Vanmiddag om 4uur kwam ik na een bloedverlies bij de gyn. en op de echo ziet het eruit dat mijn vliezen gebroken zijn en baby geen vruchtwater meer heeft!! het hartje klopte met vergeleken met afgelopen week heeeeeeeeeeeeeel langzaam..de baby gaat dood bEN kapot!! maar hoe kan het dat met 8,1 weken de vliezen breken?????? Ik begrijp het niet!!! zit met zoveel vragen
Hoi Babs81, wat ontzettend naar voor je. Ik snap dat je verdriet groot is. Gebroken vliezen bij zo'n prille termijn is moeiljk vast te stellen. Het vruchtwater is naar verhouding nog heel weinig. Wrs is door een infectie, chromosoomafwijking of inderdaad toch een vliesscheur om welke reden dan ook het vruchtwater verminderd/weg en heeft het kindje geen kans meer. Wil dus niet zegen dat het weinige vruchtwater de reden is. vaak zit daar nog een oorzaak voor. Je kunt je kindje laten onderzoeken op afwijkingen strakjes, maar hier komt zelden niets uit. Meestal is het enorme pech. Schrijf al je vragen op voor de gyn in ieder geval, dan vergeet je niets te vragen. Heel veel sterkte. Groetjes Brigitte