Hoi allemaal, Mijn man en ik hebben besloten vanaf deze maand te gaan klussen voor een 2e kindje. Nu ben ik begonnen met ovutesten en volgens de testen had ik gisteren mijn eisprong. Deze heb ik ook heel duidelijk gevoeld, steekjes rechtsonderin me buik. Uiteraard hebben we elke dag en gisteren geklust, dus ben heel erg benieuwd of het gaat lukken. Nu heb ik sinds een uurtje de hele tijd al krampjes in me onderbuik, net alsof je ongesteld moet gaan worden, maar dat kan natuurlijk nog helemaal niet. Wie heeft er zin om mee te kletsen en ervaringen uit te delen. Groetjes Kim
Zeker spannend voor je! Ik hoop voor dat het raak is! Als je eenmaal die stap gezet hebt dan kan het je niet snel genoeg gebeuren. Hoe oud is jouw 1e kindje? grtjs ShyGirl
Spannend meid! Misschien is je eisprong toch nog niet helemaal geweest? Een positieve ovu test betekent niet altijd dat je ei dan is, meestal komt ie dan nog. En aangezien je aangeeft nog wat te voelen... Mijn ervaring is dat als ik mijn eisprong heb ik vanalles voel in mijn buik, en zodra mijn ei geweest is dit weg is. Dus geen steekjes, krampjes e.d. meer. Succes!
Ik vind het idd ook heeeeeeeeeel erg spannend. We hebben op de dag van de positieve ovutest ook geklust, dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen. Britt word in Juli 6, dus er zit wel een aantal jaren tussen door omstandigheden. Maaaaar dat mag de pret niet drukken. Ik hou jullie op de hoogte.
Echt spannend inderdaad! Zelf had ik (denk ik) tussen de 8e en de 10e mijn ei, en mijn vent en ik zijn ook flink bezig geweest. Het is voor mij nu de 3e ronde (voor een eerste kindje). Ik mag de 19e testen, kan bijna niet wachten en beeld me natuurlijk van alles in (dit had ik de eerste 2 rondes trouwens niet, dus dit voelt toch echt iets anders aan) maar ik mag er van mezelf niet in geloven want straks is het vast een negatieve test... Wat ik dus voel is vaker lichte hoofdpijn en ook steekjes in mijn zij/buik. Niet zo veel dat je er echt iets van zou denken, maar wie weet!! Ach en anders gaan we gewoon volgende maand weer verder haha! Wens de rest ook alvast vele succes met een mooie uitkomst!
Oh Spa voor jou ook heel spannend dus. Mijn testdag is mijn verjaardag 24 April. Zou toch wel helemaal geweldig zijn als ik dan positief test, leuk cadeautje Bij jou zou het ook zomaar kunnen zijn dat je zwanger bent, ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar dat is zooo moeilijk. Ik ga duimen voor je..! Melanie, dank je wel..!
Wat zou dat leuk zijn op je verjaardag inderdaad! Duimen maar haha! Die steekjes in mijn zij zijn inmiddels verplaatst naar onderin mijn buik, had er vannacht echt een beetje last van. Komt steeds even opzetten en is dan weer weg, voelt eigenlijk een beetje aan alsof ik ongi moet worden, maar dat is nog een week te vroeg? Maar voor hetzelfde geld zijn t mn darmen haha. Mijn officiele NOD is trouwens ook tussen de 23ste en 25ste (cyclus is niet altijd even even lang, altijd tussen 24 en 26 dagen), maar ik heb uiteraard al de extra gevoelige test in huis waar ik dan de 19e mee mag testen
hoi meiden, ja spannend allemaal he. vind het zelf ook erg spannend. ik zit nu in de 3e ronde voor ons 1e kindje. heb mn ei als het goed is 8 april gehad. sinds donderdagochtend last van stroomstootjes, klinkt raar maar zo voelt het, en die zijn nu nog steeds aanwezig. 22 april kan ik testen, of als ik vroeg test de 18e afwachten maar
Ohhh wat spannend allemaal... Ik ga niet vroeg testen, denk ik. Vorige maand was mijn cyclus 27 dagen, terwijl ik normaal altijd op 28 dagen zit. Ben vanaf Oktober al gestopt met de pil en vanaf dat moment is hij altijd elke maand 28 dagen geweest, stond er ook echt van te kijken toen ik een dag eerder dan normaal ongesteld werd. Af en toe heb ik nog een klein beetje last van me onderbuik, het rommelt gewoon. Of dit nu met een zwangerschap te maken heeft, geen idee. Ik weet wel van de zwangerschap van Britt dat ik rond mijn NOD last van mijn onderbuik had en echt het gevoel had dat ik ongesteld moest gaan worden. Dit voelt nu net zo alleen wat minder. Misschien een innesteling? Anders ben ik bang dat mijn lichaam me gewoon voor de gek aan het houden is.
Wat vervelend dat je lichaam je van alles kan laten voelen terwijl er misschien wel niks aan de hand is! Ik denk dat dit bij mij ook zo was, omdat ik wel van alles heb gevoelt, maar dat dit sinds gisteren eigenlijk weg is. Ik voel helemaal niets meer, echt gek. Ben er nu wel van overtuigd dat het deze ronde dus helaas niet gelukt is... Laten jullie het nog even weten wat het geworden is? Ben erg benieuwd en hoop dat het voor jullie wel zo mag wezen
Natuurlijk laat ik het even weten. Oh wat balen zeg dat je nu totaal niets meer voelt, maar geef de hoop nog niet op. Ik had het met de zwangerschap van Britt pas rond mijn NOD dat ik last had en echt zoiets had van ik ga 1 dezer dagen ongesteld worden. Dat bleef uiteindelijk uit en was zwanger. Ik heb nog steeds die krampen, vandaag zelf iets meer dan anders. Voel me er zo niet lekker bij, heb echt het idee dat het helemaal mis gaat op de 1 of andere manier, mocht ik zwanger zijn dan. Had vandaag ook met uitrekken op bed dat ik echt het idee had dat me baarmoeder een beetje stijf was, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Kan me herinneren dat ik dit ook had toen ik zwanger was van Britt. Maar denk dat ik mezelf helemaal gek zit te maken. Nog 8 dagen en dan is me NOD...
Succes meiden!! Ik had op vrijdag 13 april een positieve ovulatie test. Flink geklusst die dag en hopen op goed nieuws deze maand. Ik mag testen op koninginnedag haha!
Ik zal jullie op de hoogte houden. Ben vrij nieuw op dit forum dus ben nog even aan het uitzoeken hoe dit forum precies werkt haha. Als ik bijv een bericht neerzet bij iemand, zie ik dan ergens dat iemand geantwoord heeft? Tot nu toe weet ik nog waar ik gereageerd heb en ga dan terug naar het verhaaltje, maar snap het nog niet helemaal haha. Groetjes en zet 'm op meiden!
Je kan bovenaan dit topic klikken op Onderwerp Tools en dan klik je op abboneren op dit onderwerp. Dan kan je aanvinken dat je bericht wilt van elke reactie op dit topic. Is erg handig, zo weet je precies wanneer er gereageerd is.