Hoi Dames zit een beetje in dubio De pampers maandboxen bij de wehkamp zijn nu in de aanbieding voor 35 euro, maar ik zit te twijfelen welke maat ik zal nemen. Maat 3 is 4-9 kilo en maat 4 is 7-18 kilo, mijn dochter van 9 maanden is nog net geen 7 kilo!! Maar ze heeft ze alleen snachts aan dus ik doe waarschijnlijk ruim 5 maanden met zon box!! Dus tja waar doe ik goed aan, neem ik 3 heb ik misschien de kans dat erover blijven of neem ik 4 en zijn ze aan de grote kant?!
Ik zou voor maat 4 gaan. Zoveel groter is die niet dan maat 3. Liever nog een extra pak maat 3 moeten bijkopen in de winkel, mocht maat 4 toch nog iets te ruim zijn, dan met luiers maat 3 blijven zitten die te klein zijn geworden.
Zo zou ik het ook doen. Als je overhoudt van maat 3 is het jammer en die maat 4 gaat ergens wel een keer opkomen Maatje 3 dan in een minder grote hoeveelheid ergens halen, bijvoorbeeld een maxipak bij etos met nog 5 euro korting van de babyzegels?
Ik zou ook maat 4 nemen. Hebben wij ook gedaan, onze dochter weegt nu denk ik zo'n 7,5 kg maat 3 past nog prima, maar daar hebben we nog een volle doos van staan. Wij gebruiken het trouwens wel de hele dag door. Gebruik je overdag de simply dry? Zijn die fijn? Niet veel doorlekken?
Even een vraag hoor, mijn dochter is ook 9 maanden maar draacht de hele dag door nog een pamper... Wat gebruik jij overdags? Ik zou ook voor maat 4 gaan, of maat 3+ die heb je ook, mijn meisje draagt zelf 4+ kan ze nog wel even in groeien.
Bedankt, ik ga dan maar voor maatje 4.... Ze draagt bij mij overdag bumblies maatje 3, fijne luiers!! Heb het een keer snachts geprobeerd met die, maar toen was ze sochtends zeiknat dus daarom heb ik snachts pampers!! Ik heb de simply dry ook eens geprobeerd, maar ik vind zelf de baby dry net iets prettiger!! Ti's wat met die luiers haha..... Groetjes
Ahhhhh ach zo!!! Whahhahhaa ik dacht je baby van een paar maanden is nu al zindelijk hahahaha ik zou je net je geheim vragen. Ja Bumblies zijn idd erg fijn, als mijn pampers vanuit NL te laat zijn opgestuurt dan koop ik hier een pakje van die.