Ik heb een dochtertje van bijna 5 weken. Sinds ze twee weken oud is begonnen de krampjes. We geven haar Nutrilon standaard. We hebben alles al geprobeerd om de krampjes te verminderen. We doen meer water bij de voeding. Druppeltjes van VSM cinababy helpen niet. We gebruiken nu ook ABC Dophilus. Ook dit helpt niet! Ook zijn we overgestapt van avent flessen naar Difrax. Niks lijkt te helpen en het wordt alleen maar erger! Ze slaapt echt super slecht en huilt bijna de hele dag (en nacht). Nu wil ik eigenlijk overstappen naar Friso Comfort, maar het consultatiebureau raad het af. Ik denk er toch nog steeds over na om over te stappen. Wat vinden jullie? Liefs Tumtummetje
en waarom vinden ze op het consultatie bureau dan dat je niet moet overstappen... en hebben hun gezegd wat je tegen de krampjes kan doen? Ik zou als ik jou was mijn eigen gevoel volgen...
Ze vinden dat je niet zomaar kan overstappen, want dan moeten de darmen ook weer wennen aan ander eten. Ik heb ook al steeds eten aangemaakt met spa reine.. ik weet het gewoon niet meer. Het is zo vermoeiend voor ons kleine meisje en voor ons. Ik denk dat ik maar gewoon overstap.
JA OVERSTAPPEN! Iman was ook zo, en friso comfort deed bij haar wonderen... Al na de 2e fles viel ze in slaap en sliep uren, om de slaap in te halen die ze al die tijd gemist had! Gewoon 1 keer overstappen, krampjes heeft ze nu toch ook, erger kan het bijna niet worden.
Waarom btw comfort en niet omneo? Dat is in principe hetzelfde maar dan hou je het iig nog op hetzelfde merk (weet niet of dat uitmaakt, maar wij zijn wel bij hetzelfde merk gebleven en dus van standaard naar omneo gegaan)
ik zou gewoon lekker overstappen hoor en kijken hoe die kleine er op reageert voor het zelfde geld heeft er dan geen last meer van en dat is voor die kleine toch ook veel beter.... op het cb denken ze het altijd beter te weten maar soms hebben ze het mis hoor.... Gewoon overstappen meis
hier op het cb vonden ze ook dat ik nog hypoallergeen moest gaan gebruiken in plaats van over te stappen. ik was natuurlijk eigenwijs en ben dus wel overgestapt op friso comfort en bij ons was het spugen en de krampjes ineens veel minder en ging na verloop van tijd over. bij de volgende ga ik meteen friso gebruiken. succes, en gewoon doen wat jou het beste lijkt, jij kent je kindje het beste. groetjes cindy