Ik heb al stad en land afgezocht naar die waterbakjes voor aan de verwarming, maar denk je nou dat ik ze ergens kan vinden? Ik heb echt bijna overal gekeken bij de Hema Blokken Gamma maar nergens. Weet iemand toevallig waar ze die dingen verkopen, mag ook via internet zijn.
Anders kijk je ff op marktplaats. Daar worden ze ook vast wel te koop aangeboden. Ik zou het zo ook niet weten.
Volgens mij zag ik ze laatst bij Xenos liggen, van metaal. Ik heb alleen nooit begrepen waar het nou eigenlijk voor is??
Heb je trouwens alleen gekeken in de winkels die je noemde of er ook naar gevraagd? Ik kan me namelijk helemaal niet goed voorstellen dat die dingen daar niet te koop zijn!
Ik denk dat als het buiten kouder wordt en de verwarming weer massaal brandt, dat Blokker ze weer aanbiedt. Voor de rest kan ik ook niet zo dadelijk zeggen waar ze die dingen verkopen. Wij hebben vloerverwarming, dus ik heb ze niet nodig...
Ze zorgen voor meer vochtigheid in de lucht, omdat je door je verwarming aan te zetten een drogere lucht krijgt. Mijn moeder moest van onze kinderarts vroeger gewoon de was 's avonds op de verwarming hangen, dat was voldoende zei die. Maar mijn ouders hebben 2 lage en hele lange radiators in de living hangen. Dus dat ging perfect en dan heb je die dingen niet nodig.
Ja wij hebben een houtevloer en dan moet je huis zoveel procent luchtvuchtigheid zijn anders kan de vloer kom gaan trekken. Dus vandaar dat we die dingen moeten hebben, ik vindt ze wel heel erg lelijk moet ik zeggen. Ik heb het ook gevraagd in de winkels maar ze verkopen er nergens meer, ze zeggen dan ook echt ow die verkopen wij niet meer, want die dingen worden bijna niet meer verkocht.
Ik had geen waterbakjes en het was erg droog bij ons binnen en daardoor is onze teakhouten tafel gebarsten (gelukkig wel een nieuwe gekregen) Mijn ouders hebben houten vloer en die krimpt als het te droog is die hebben ze ook altijd gevuld hangen Volgens mij heb ik ze bij de blokker gehaald zitten volgens mij vast in assortiment.
Wat raar ik ben bij 3 soorten blokkers geweest hier in de buurt. Maar ze verkochte ze niet meer zeiden ze, echt vreemd want dan moeten ze het toch bij iedere blokker hebben?
Ik heb ook al gezien dat mensen een vierkanten pot voor kaarsen oid nemen en die vullen met siersteentjes en water en dat op de verwarming plaatsen. Dit heeft hetzelfde effect. Het moet natuurlijk wel passen op je verwarming...