Waterbakjes voor aan de verwarming

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb al stad en land afgezocht naar die waterbakjes voor aan de verwarming, maar denk je nou dat ik ze ergens kan vinden?
    Ik heb echt bijna overal gekeken bij de Hema Blokken Gamma maar nergens.
    Weet iemand toevallig waar ze die dingen verkopen, mag ook via internet zijn.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Anders kijk je ff op marktplaats. Daar worden ze ook vast wel te koop aangeboden. Ik zou het zo ook niet weten.

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Volgens mij zag ik ze laatst bij Xenos liggen, van metaal. Ik heb alleen nooit begrepen waar het nou eigenlijk voor is??

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Heb je trouwens alleen gekeken in de winkels die je noemde of er ook naar gevraagd? Ik kan me namelijk helemaal niet goed voorstellen dat die dingen daar niet te koop zijn!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee dat weet ik ook helemaal niet. Die dingen heb ik nog nooit aan mijn verwarming gehad.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik denk dat als het buiten kouder wordt en de verwarming weer massaal brandt, dat Blokker ze weer aanbiedt.

Voor de rest kan ik ook niet zo dadelijk zeggen waar ze die dingen verkopen. Wij hebben vloerverwarming, dus ik heb ze niet nodig...

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ze zorgen voor meer vochtigheid in de lucht, omdat je door je verwarming aan te zetten een drogere lucht krijgt.

Mijn moeder moest van onze kinderarts vroeger gewoon de was 's avonds op de verwarming hangen, dat was voldoende zei die. Maar mijn ouders hebben 2 lage en hele lange radiators in de living hangen. Dus dat ging perfect en dan heb je die dingen niet nodig.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja wij hebben een houtevloer en dan moet je huis zoveel procent luchtvuchtigheid zijn anders kan de vloer kom gaan trekken.
    Dus vandaar dat we die dingen moeten hebben, ik vindt ze wel heel erg lelijk moet ik zeggen.
    Ik heb het ook gevraagd in de winkels maar ze verkopen er nergens meer, ze zeggen dan ook echt ow die verkopen wij niet meer, want die dingen worden bijna niet meer verkocht.

9. Moedervan2

Moedervan2 Niet meer actief

Je hebt ze bij de blokker. Ze hebben hele leuke!

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik had geen waterbakjes en het was erg droog bij ons binnen en daardoor is onze teakhouten tafel gebarsten (gelukkig wel een nieuwe gekregen)
    Mijn ouders hebben houten vloer en die krimpt als het te droog is die hebben ze ook altijd gevuld hangen
    Volgens mij heb ik ze bij de blokker gehaald zitten volgens mij vast in assortiment.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb ze een jaar of 3 geleden bij de Blokker gekocht, gewoon van die witte.

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat raar ik ben bij 3 soorten blokkers geweest hier in de buurt.
    Maar ze verkochte ze niet meer zeiden ze, echt vreemd want dan moeten ze het toch bij iedere blokker hebben?

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hoii!
    Je hebt ze inderdaad bij de xenos, maar ook bij de action zag ik ze laatst liggen!

Zoekze!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb ook al gezien dat mensen een vierkanten pot voor kaarsen oid nemen en die vullen met siersteentjes en water en dat op de verwarming plaatsen. Dit heeft hetzelfde effect.

Het moet natuurlijk wel passen op je verwarming...

15. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ik heb ze bij de marskramer weg

16. Linda86

Linda86 VIP lid

#16 Linda86, 12 aug 2009
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
    Wij hebben ze bij de action vandaan, ook nog eens supergoedkoop!

17. Moedervan2

Moedervan2 Niet meer actief

bij de blokker hadden ze hele mooie. Van dat zwart barok achtige

18. 894hi

894hi Niet meer actief

de blokker heeft ze altijd en de action heeft ze in de vorm van tulpen

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik had ze bij de Wibra gekocht.

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ze bij Action gehaald laatst.
    Kon ze in andere winkels idd ook niet echt vinden.

Deel Deze Pagina