Wij hebben bericht van de creche dat tarief per 1/1/14 omhoog gaat. Ik wil dit alvast bij de belastingdienst aangeven, maar dan krijg ik het bericht dat de datum in 2013 moet liggen. Hebben jullie deze wijziging al doorgegeven?
Nee, ik heb net ingelogd en kreeg dezelfde melding. Je kunt ook nog geen proefberekening maken voor de kinderopvangtoeslag 2014, dus volgens mij staat nog niet alle info voor 2014 online. Gewoon goed in de gaten houden dus...
Nee dit kan nog niet . ik heb onderstaande bericht gevonden! Uw voorschotbeschikking voor 2014 ziet u vanaf 1 december in Mijn toeslagen. Vanaf dan kunt u ook uw wijzigingen doorgeven. Krijgt u al toeslag? Dan ontvangt u vanzelf een voorschotbeschikking in Mijn toeslagen. Voor eind december ontvangt u ook per post bericht over uw voorschot voor 2014. Hebt u eind december nog geen bericht ontvangen? Dan hebt u volgens ons geen recht meer op toeslag. We sturen u hierover altijd een brief. We zijn bezig met de voorbereidingen voor het berekenen van de toeslagen voor 2014. Hierdoor kunt u in Mijn toeslagen al wijzigingen zien voor 2014. Wat verandert er? Vanaf 15 november ziet u op deze website wat de veranderingen zijn voor 2014. U kunt dan ook een proefberekening maken om te zien of de hoogte van uw toeslag verandert.
aha, bedankt, had ik niet gezien. Ik wil alles liefst direct voorelkaar hebben, voordat ik het vergeet.........maar te snel dus
Maar moet je dat doorgeven dan? Je krijgt toch maar tot een bepaald bedrag vergoed alles wat daarboven komt toch niet
Ik heb het doorgegeven omdat het bedrag van de belastingdienst waarover je vergoed krijgt, ook verhoogd is.
Bij ons gaat uurtarief ook omhoog maar ja je krijgt toch gedeelte terug tot 6,50 per uur uit mijn hoofd. En tarief van onze KDV zit op 7,10. Heeft geen zin toch om wijziging uur tarief door te geven.. Toch?! Scheelt mij een hoop tijd iig..
Mijn kinderopvang tarief is gelijk aan het tarief dat door de belastingdienst wordt vergoed dus dan is het wel lonend
Uit mijn hoofd is dat volgens mij 6,70, maar is vast wel te vinden op de belastingsite. Creche verhoogt nu met net zoveel, vandaar.