hoi, Tja weet niet waar ik het moet plaatsen maar ben me vanmiddag toch zoooo erg geschrokken. Ik was vanmiddag in de appie om boodschappen te doen met me dochtertje. Volgt er een vent ons door de hele winkel en steeds in de kinderwagen kijken. Ik zou iets pakken uit de stelling maar het was onderaan en bijna op dus moest echt op mijn knieen om het te pakken. Ik hield met 1 hand de wagen vast en ik voel dat er aan getrokken werd was het die vent die ons volgde. Ik boos zei dat als hij er bij wou het best even wou vragen. (hij had geen boodschappen bij zich) Hij zei niets draaide zich om en liep met een rood hoofd weg de winkel uit. Bah wat een creep enige wat ik nog kon denken was afrekenen en wegwezen. Gatver krijg weer de rillingen ervan. Misschien overdrijf ik maar kreeg zo'n naar gevoel bij die man.
Nou daar zou ik ook de kriebels van krijgen. Bah dat volgen lijkt me al niks maar dan aan je kar zitten zonder reden.. Nee niks voor mij!
Als je hem weer ziet (en zeker als je het diee hebt dat hij jou weer volgt of een andere moeder) dan even melden bij de bedrijfsleider. Dan kunnen die hem extra in de gaten houden als hij vaker komt en eventueel de politie inschakelen als hij zich vaker verdacht gedraagt.
Zal het onthouden en het melden mijn man wou gelijk de politie bellen toen ik het vertelde en was trots op me dat ik zo kortdaad had opgetreden.
Vind ook dat je goed hebt gereageerd! Je hoort toch net iets te vaak dat kindjes worden meegenomen... Brrr... Je moet er toch niet aan denken. Misschien morgen toch nog even terug naar de winkel en hier melding van maken? Kun je hem goed omschrijven? Oh en misschien ook even bellen met de politie/wijkagent?
Ik zou morgen terug gaan en melding maken. Wie weet staat ie op camera en kunnen ze hier een foto van afdrukken en in het kantoor ophangen zodat ze hem in de gaten kunnen houden als hij weer binnen komt. Jouw gevoel zegt genoeg! Zeker omdat hij weg liep en geen boodschappen had, vreemd!
ow bahh zoiets heb ik laatst ook meegemaakt, ik was boodschappen aan het doen kwam ik die vent tegen hij zegt hoi , ik wou beleefd doen en zei hoi terug en ik ging weer verder met boodschappen doen. Komt ie daar en zegt ie hey wat grappig kom ik je weer tegen! ik dacht echt van die is helemaal koekoek! ziet ie hele tijd te kijken en naar mijn zoontje , zoo mooi baby is die van jou? zegt ie . Ik ging gelijk weg zonder boodschappen te doen man gatver
Zou ik ook doen!bah wat naar! Goed dat je zo alert was...ik word hier wel bang van...mijn zoontje loopt wel vaker gewoon rond in de supermarkt omdat hij echt niet meer in de wagen wil en ik moet toch de boodschappen doen...maar ga toch maar nog beter opletten als ik dit hoor!
Je kunt wel overal iets achter zoeken zeg! Ik maak ook wel eens een opmerking tegen een wildvreemde met een lief kind in de supermarkt, heb ook wel eens 'hee alweer?' gezegd tegen wildvreemde in supermarkt als we elkaar voor de derde keer of zo kruisten in een pad. Paranoia is a joy forever...
Ik denk dat het 'm net in verschilt hoe de hele situatie over komt. De ene keer zou ik daar ook helemaal niks achter zoeken en de andere keer bezorgd het je de rillingen. Het is een onderbewustzijn die een signaal afgeeft en daar zou ik zeker naar luisteren! En ik let zeker beter op in de supermarkt nadat het kindje van een vriendin bijna was meegenomen; kindje zat in het zitje, moeder draait zich even om en als ze zich omdraait ziet ze nog net een vrouw met haar kindje op de arm de hoek omgaan. Ze kon d'r nog net inhalen en d'r kind weer afpakken. De vrouw had als excuus dat ze juist het kindje hielp om d'r mama te zoeken. Je moet er niet aan denken als de moeder zich net 2 seconcen later had omgedraait...
verschrikkelijk, daar moet je idd niet aan denken. Hier in de ah hebben ze een tv, daar zitten kinderen van twee jaar al te kijken, terwijl moeder boodschappen doet. Maar ik wil t echt niet hebben, ja als ik er naast sta bij de kassa. Dan kan ik t in de gaten houden. Maar tijdens boodschappen doen moet ie bij me blijven. TS, je hebt goed gehandeld, maar kan me echt goed voorstellen dat je geschrokken bent zeg. Ik had misschien nog wel de bedrijfsleider ervan op de hoogte gebracht. Dan kunnen ze alert zijn, mocht die freak nog een keer binnenkomen.
Ik ben wat dat betreft echt een mega tokkie hoor .ik zou finaal geflipt zijn..ze moet met hun poten van mn kids en wandelwagen afblijven! Heb hier 3jaar terug een schennispleger gehad in de buur,die heb ik weggejaagd emnpolitie gebeld..tot hij bij de supermarkt stond...ik keek hem aan en hij herkende me denk ik want hij was zo weg.
Wie zegt dat die vrouw kwaad in de zin had? Je ziet maar al te vaak kinderen halfverloren in een supermarkt terwijl de moeder gangpaden verderop iets pakt, kinderen die zonder toezicht in het xitje zitten (reuzegevaarlijk, ze vallen er zo uit). Schijnt heel moeilijk te zijn om kar met kind mee te nemen of zo.
@Dirksmama nou sorry hoor maar al laten ze die kar helemaal alleen staan er is niemand die het recht heeft om andermans kind uit een zitje te halen???????? Echt mijn mond valt open dat jij dit wel normaal lijkt te vinden. Kwaad in de zin of niet....ze moeten met hun poten van andermans kinderen af blijven. Liefs Romy
@TS; Goed gehandeld hoor! Ik zou zelf ook nog even langs de bedrijfsleider gaan om iig een melding te maken. Ik probeer ook altijd het beste in de medemens te zien maar een poos geleden was ik samen met onze zoon aan het reizen in de metro en een man glimlachte naar onze zoon, dus ik glimlach lief terug met het idee van hij zal zelf wel kleinkinderen hebben, maar even later stond hij foto's te maken van onze zoon :x Heel stiekem als ik steeds niet keek maar uiteindelijk betrapte ik hem toch, ik kan je zeggen dat ik not amused was :x Toen ik opstond om hem aan te spreken vluchtte hij de metro uit. Op zo'n moment is de grens van niet kwaad willen doen voor mij allang overschreden. Ik moet er niet aan denken dat die creap nog foto's heeft van onze zoon :x