Welke wax voor halflang haar????

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik gebruik al jaren hairglow van Murray's, maar nu hoorde ik van de kapper dat dit heel slecht is voor je haar omdat het een vetlaagje achterhoudt op het haar en dit je haar verstikt.
    Ik ben hier best een beetje van 'geschrokken'....zie mezelf al met kale plekken op mijn hoofd omdat mijn haar uit gaat vallen:(, bij wijze van spreken....

Ik vraag me af wat jullie gebruiken of jullie ervaringen zijn met verschillende soorten wax.
    Ik had nog een potje studio-line wax, maar die vond ik zo vet, bah!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi! ik gebruik altijd die laagjes ''pasta'' van andrelon!

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb behoorlijke krullen, tenminste; als ik wax gebruik.
    Is deze pasta hier ook voor geschikt???

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik gebruik altijd Keune Earthwax, ideaal spul, zelfs voor mijn onwillig haar, te verkrijgen bij de kapper

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ok ja ik heb ook krullen , maar ik heb ook spul van de kapper wat ook wel goed is!
    dat heet: ''Curl Kick van Goldwell"
    er staat bij dat , dat curl jelly is!

dat vind ik echt super goed spul!

ik laat soms mn haar ''krulknippen'' , en dan dat spul erin en ik heb dubbel zoveel krullen!

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oke, dus ms. beter een potje bij de kapper aanschaffen ipv terug te vallen op de Murrays?!?!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd miss wel!
    zij kunnen je dan ook wel adviseren en ook wel adviseren wat je bvb wel en niet het beste bij de winkel kunt halen!

tenminste dat doet ''mijn'' kapper wel altijd!

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb soms wel mijn twijfels. Is die Murray's die ik gebruik echt zo slecht!?!?! Dan ben ik de eerste die wat anders wil.
    Of proberen ze gewoon iets uit hun assortiment te verkopen??
    Vind ik op zich niet raar. Maar ik ben tevreden over de Murrays die ik al jaren gebruik en koop verder genoeg bij de kapper....

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou me niet bang laten maken door de kapper.
    Alle wax is vet, dus dan zou half Nederland met verstikt haar lopen...
    Ik geloof er niet zo in.

Wat is eigenlijk verstikt haar?
    Haar is toch al hartstikke dode materie, dus kan het ook niet stikken toch :)

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Haha, dat dacht ik ook toen ze dat zei!!!
    Ik heb om te proberen een of andere pasta van andrelon gekocht. Is het niets ga ik wederom over op de Murrays....
    Ik was benieuwd of er ms. kapsters zijn die dit lezen en wat hun visie is over verstikt haar door wax?!?!?

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik lees even mee want ben ook wel benieuwd naar alle reactie. Ik heb nl ook halflang krullend haar. Ik gebruik altijd kokusvet/wax. Bevalt opzich wel goed maar draag me haar nooit los omdat ik toch op een gegeven moment vind dat mijn haar gaat pluizen. Heb jij daar met Murrays ook last van?? Want wil me haar nl ook wel is los dragen.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik gebruik voor mijn krullen de krullenlijn van Andrélon. En als wax heb ik Palmers. Zit in een geel blikje. Je hebt er maar heeel weinig van nodig voor een goed resultaat.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd wax is toch altijd vet?

ik denk dat de kappers bedoelen dat het je hoofdhuid afsluit! maar ja , dan kun je eigelijk geen 1 wax meer gebruiken!

haha Penk heb je zo'n tube gehaald?? en hoe bevalt het? zit je haar mooi!?

xx

Deel Deze Pagina