ik moet bij eigen woning iets invullen en ik kom er niet uit ik hoef naar mijn weten niets in te vullen aangezien ik geen woning heb verkocht .. maar als ik niets invul kan ik het dus niet versturen ik zit me hier een beetje suf te irriteren help ER IS HELEMAAL GEEN BIJZONDERE SITUATIE .. Bekijk bijlage 385797
Als ik het me goed herinner moet je deze aanvinken als je een eigen woning hebt. Daarna kun je 2 posten invullen, de rente die je totaal in 2013 hebt betaald die bij je hypotheek hoort (als het goed is heb je daar ook een soort van jaaropgave van ontvangen van je hypotheek verstrekker) En de woz waarde van je woning (heb je gekregen van je gemeente)
Als het goed is kun je dat scherm gewoon wegklikken. Er is geen bijzondere situatie. Is dat niet 1 van de opties??
inkomsten en aftrekposten kosten eigen woning waren u en ... de enige eigenaren van uw woning JA -eigenwoningforfait voor een woning waarin u tijdelijk niet woonde bijvoorbeeld bij verhuizing of scheiding specifeer : ik hoef niets te speciferen want we zijn niet verhuist, en gescheiden .. maar als ik dat niet invul dan kan ik hem niet verzenden ?????
Je weet zeker dat het daaraan ligt dat de aangifte niet verstuurd kan worden? Je hebt wel ergens anders het eigenwoningforfait ingevuld?
Hum dat lukt niet. Als je dat scherm dichtklikt en dan nog ff een screenshot neemt. Het lijkt erop dat je ergens hebt aangegeven dat er een bijzondere situatie is
Kun je in dit scherm niet gewoon op akkoord klikken zonder iets in te vullen? Dit scherm is naar boven gekomen door op 'specificeer' te klikken bij de vraag of je een huis had waar je niet woonde.