Baaldag!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Drieka, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat een vreselijke dag vandaag.

Ga ik vanochtend met de auto naar de nagelstudio maakt die ongelooflijk veel herrie, het is een oud bakkie van 21 jaar maar hij doet het normaal prima (we hebben niet superveel geld dus zijn er tevreden mee), nadat ik mijn nagels had laten doen toch maar eventjes naar de Kwikfit om 12:30, zeggen ze me dat ik om 16:00 terug mag komen want ze hadden geen tijd, ik heb daar alle begrip voor want die mannen hebben het ook druk, dus rustig naar huis gereden maar een auto die klonk als een tractor :D.

Ondertussen kom ik thuis en moest wat op de zolder pakken, giga lekkage van de regen, hele kast doorweekt met mijn zomerkleren, balen maar goed, direct een bedrijf gebeld die ook meteen kwamen (netjes dus) lag er een dakpan scheef en de dakgoot zat verstopt (we wonen in een huurappartement), dat gemaakt, maar de schade moeten we zelf maar kijken of we dat vergoed krijgen van de verzekering, grrrr.

Ben ik om 16:00 weer bij de Kwikfit, kijken ze onder de auto is er een wiellager stuk, moeten ze bestellen, kost 180 euro pfff, maar het mooiste is dat ze hem pas maandag 13 mei kunnen maken!!!
    Dus nu moeten we er zo maar 2,5 week mee rondrijden, kan geen kwaad maar die auto klinkt echt als een tractor, daar krijg je hoofdpijn in!

Ben ik eindelijk weer thuis belt mijn vriend net dat hij moet overwerken en hij pas rond 22:00 klaar is en dan kan ik hem gaan halen want hij heeft normaal de auto maar 1 keer in de 2 weken heb ik hem nodig om naar de nagelstudio te gaan, dus alles loopt vandaag in het 100.

Wat een baaldag!!! Moest het eventjes kwijt :D

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.813
    113
    Vreemd en idd balen. Mijn zusje had ook een kapotte wiellager en gisteren, kwamen ze achter bij de apk. Is binnen 2 uur gemaakt, dus ik zou zeggen ga eens naar een andere garage. Zij was 240 kwijt inclusief apk, maar wel een andere auto natuurlijk (toyota avensis), dus vandaar waarschijnlijk iets duurder.
    Kan wel kwaad volgens mij trouwens, in die zin dat je wiel helemaal kan blokkeren volgens mij, lijkt mij niet heel handig onderweg.

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Niet naar kwikfit gaan!!!!!
    Lang verhaal maar ze hebben mijn oma 600 euro teveel laten betalen!

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Kwikfit is idd echt fout.... kijk sowieso ff naar een second opinion

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh dat is vervelend, tot op heden heb ik met de Kwikfit nog geen problemen gehad en ze hadden me het ook laten zien omdat ik altijd zelf wil zien of iets ook echt stuk is.

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik bedoel ook niet dat iets niet stuk is maar hun verhogen de prijzen.
    voorbeeld, een rubberen slang van 3 euro was bij hun 46 euro!:$

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja ik kan nu helaas niks meer bellen want het is weekend, maar denk dat ik maandag nog eventjes verder kijk of het ergens goedkoper maar vooral sneller kan want vindt het toch een beetje eng.

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is echt te duur hoor:$ soms heb je van die dagen he;).

Nu even rustig aan, morgen nieuwe dag!!

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Toch maar eens verder gekeken voor de auto want heb alles uitgezocht en kwam er achter dat het zeer gevaarlijk is om verder te rijden met een kapotte voorwiellager, je wiel kan ik het ergste geval blokkeren dus dat de Kwikfit zegt dat het niks uitmaakt klopt helemaal niet!

Mijn vriend werkt bij een koeriersbedrijf en daar zit een garage bij voor de bussen en soms doen ze ook personenauto's, die hebben het vanochtend direct uitgezocht en inderdaad de Kwikfit vraagt er te veel geld voor, nu kunnen we hem donderdag laten repareren op het werk van mijn vriend en zijn we hoogstens 130 euro kwijt! Scheelt dus 50 euro! Mijn vriend heeft daar toch de hele auto staan omdat hij met de bus van het werk rijdt en als hij terug komt kan hij direct de gerepareerde auto meenemen en hoeven we hem dus niet te 'missen', ideaal dus!
    Omdat hij daar werkt hoeven we ook niet direct te betalen en krijgen de rekening mee, die kan ik dan eind mei betalen van mijn vakantiegeld.

De monteur van zijn werk vond het ook echt niet normaal dat de Kwikfit ons 2,5 week ermee door wilde laten rijden en vond dat we een klacht moesten indienen, dat ga ik dus ook doen en ga er echt nooit meer naartoe!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mooi opgelost en dus voortaan eerst naar het werk van je man rijden.. laat hun maar kijken . Als ze geen tijd hebben kun je altijd een andere garage vragen.

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja precies ben toch wel blij want had er slecht van geslapen, mijn vriend heeft de auto gewoon echt nodig voor zijn werk en maakte me steeds drukker dat hij zou verongelukken pfff, ben dan echt een zenuwpees maar wil gewoon dat alles veilig is.

12. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Kwikfit is echt een flutbedrijf die je nog oplichten ook.

Bij onze apk hadden ze de remleidingen en uitlaat afgekeurd. moet vervangen worden.

Wij ergens anders laten herkeuren. niks aan de hand met remleiding kon nog wel 10 jaar mee. uitlaat was alleen een pakking vervangen en klaar.

Ook hadden ze een onderdeel van een draagarm voor afgekeurd terwijl ook daar niks mis mee was.

Stelletje oplichters daar. eens en nooit weer. apk is goedkoop en daar verdienen ze niks op dus verzinnen deffecten die er niet zijn en de prijzen zijn ook nog eens torenhoog voor het maken ervan

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Klacht zal helaas niet werken.
    Mijn oma had een rekening van 850 euro voor de APK, moest vanalles vervangen worden en ze kreeg de auto niet mee voor het gemaakt was en er APK op zat, zooo wat was ik boos toen ik het achteraf hoorde, heb ook een klacht gestuurd, nooit meer iets gehoord.

Deze rekening had niet meer dan 230 euro hoeven zijn en dan waren sommige dingen nog onzin!

Super dat je het nu zo opgelost hebt! Waar ZP allemaal al niet goed voor is :D

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb nu een baaldag :( mn moeder wordt morgen opgenomen en maandag geopereerd (openhart operatie) en ik vind het doodeng..

mijn oudste is deze week niet te genieten (wendagen school, afscheid peuterschool).. een ware terrorist geworden , niet normaal..

vriend was vandeweek ook nog es 2 dagen in almelo voor zijn werk, kwam donderdag pas heel laat thuis, is gisteravond op stap geweest en ligt nu nog in zijn nest.. ik heb ook een lange schooldag gehad vandeweek, 2 dagen stage , afscheid peuterschool..,pffff

ik voel me grieperig, heb keelpijn, koppijn en ben kotsmisselijk...

wil m eigenlijk uit zn bed trekken nu, tis half 12..... bah bah bah :(

Deel Deze Pagina