Hoi dames, Wij hebben 2 jaar geleden de tuin laten doen. Getegeld met een stuk gras. Inmiddels heb ik het gras eruit gehaald want ik vond het maar een ellende... dus tegels gehaald. Uiteraard passen die tegels op 5 mm na er net niet tussen dus de helft van de tegels moet er weer uit... Heel enthousiast zijn we zelf begonnen.. mja die dingen wegen 20kg ps en dan alles precies even hoog enzo.. nja goed ik ben er klaar mee en wil het eigenlijk laten doen. Maar hebben jullie misschien tips voor goedkope opties? ik hoor wel eens verhalen als gewoon een stratenmaker het laten doen? maarja waar vind je die dan weer? Kortom, hebben jullie tips? Ohja, uiteraard heb ik diezelfde man een mail gestuurd met de vraag over de kosten.
Ik heb ook goede ervaringen met werkspot. Daar ik heb een klusser vandaan, die ik jarenlang heb ingezet voor diverse klussen. De beste man komt uit Barendrecht en is echt heel betrouwbaar. Geen idee of hij ook tuinen doet, maar je kunt het allicht even vragen. Ik stuur je een PB!
Wij hebben het door deze laten doen. Komt uit numansdorp, maar doet ook heel de regio hoeksche waard/rotterdam enz. volgens mij http://vandijkehoveniers.nl Heel tevreden mee!