Hoi Hoi allemaal, Een kennis heeft een nieuwe tel gekocht ze spreekt geen nl en vraagt nu of ik het voor haar kan regelen dat ze gratis beltegoed erbij kan krijgen. Snappen jullie wat ik bedoel. Als je bijv een simkaart koopt nieuw zit er toch bijv 5 euro in en de rest van de 5 euro kan je (bij vodafone via internet aanvragen) Ik heb geen ervaring hoe dat werkt via t-mobile. Heb zelf een abo weten jullie misschien waar dat kan? of hoe dat gaat. Ze wacht er op dus wil het graag voor haar regelen.
Dat moet bij de telefoon zitten die ze heeft gekocht, een papiertje dat je moet invullen en opsturen als het goed is!
Als het via internet gaat dan zul je je moeten registreren bij My T-mobile... misschien kun je dat proberen?
hmmm dan vermoed ik toch echt dat je alleen die kaart kunt opsturen... of misschien morgen even naar de klantenservice bellen?
Is goed meiden bedankt. Ik zal wel even morgen voor haar de klantenservice bellen. Bedankt voor jullie antwoorden. Zal morgen ook neerzetten hoe het6 is afgelopen weten jullie ook hoe het zat hihi Fijne avond verder