Mijn HTC klok leidt een eigen leven..

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat stomme ding stond gisteravond, nee nog beter: vannacht om 12 uur (ging beetje laat slapen) nog perfect op tijd, toen ik wakker werd om 1.40 ook: overal in huis was het 1.40 nou dat zal wel goed wezen, toch?

Maar..Om 5.40 ging de wekker, geen probleem, gaan we eruit. Bleek het al 6 uur te zijn! En ik moet echt voor 6 uur weg omdat ik een uur moet fietsen en mijn trein komt om 7 uur! Heeft dat ding zichzelf dus 20 minuten verzet?! Hoe is dit mogelijk? Was nog maar net op tijd voor de trein en doodop van het fietsen. Weet er iemand iets?

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Geen idee. Ben wel benieuwd. Heb zelf ook een htc en kijk heel vaak op m'n telefoon om de tijd te weten. Ik zou ook een groot probleem hebben als ie inene achterloopt.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Heb je niet per ongeluk gesnoozed in je slaap?

4. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Talvi nee, ik stond meteen na de wekker op (want anders red ik het echt niet), ook eenmaal op het station stond de telefoon op 6.38 terwijl het al 6.58 was. Meteen weer goedgezet natuurlijk.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hoe staan je instellingen? Automatische tijd en datum of handmatig?

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    spooktelefoon.
    heb je hem al lang? en heeft ie dit al eerder gedaan?

vreemd zeg, telefoon met eigen zin.

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Handmatig.

En nee, soms dan zet ik hem bv op 7 uur en dan loopt ie zelf 2 minuten of 5 minuten terug, maar nooit 20..

8. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    :$ lekker vaag! Heb ook HTC maar nooit last van gehad..Onze samsung tablet doet t wel in die weer app op t begin scherm de tijd verzetten.. maar de tijd van tablet zelf loopt wel goed..

Batt. er ff paar min. uithalen en weer op nieuw aan doen wil ook nog wel 's helpen.. :) of je moet nét dat toestel hebben waar de batt. er niet uit kan :p

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Batterij kan er wel uit, hij liep aan t begin wel eens voor de lol vast en ja..batterij eruit dus ;) Ik heb hem al een tijdje hoor, al bijna 3 jaar maar je denkt toch dat ie wel mee gaat..!!

Alles werkt voor de rest gewoon, hij is niet eens sloom maar blijkbaar wou de telefoon vandaag niet naar het werk :)

10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Als je batt er uit haalt reset je m als het ware.. vaak wil t dan wel opgelost zijn! Hoop t voor je :) Het is niet echt handig een telefoon die weigert mee te werken dat jij op tijd op je werk bent ;)

11. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Misschien is je telefoon afgelopen nacht zo'n 20 minuten vastgelopen?
    En is je tijd niet automatisch goed gesprongen maar is hij verder gegaan vanaf de laatst bekende tijd.

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat kan, misschien. Maar alsnog is het wat vreemd. Hoop dat ie het niet weer doet :)

13. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Klinkt een beetje als 'Sorry dat ik te laat ben maar de kat had mijn huissleutels verstopt' :D

Haha nee hoor! Wel heel vreemd! Hier gaat soms mijn wekker helemaal niet af (samsung galaxy s3) Ook heel raar..

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies, ik zat al te denken van "Als ik de trein mis moet ik een smoes verzinnen waarom ik te laat ben want de waarheid gaan ze nooit geloven" :D

Deel Deze Pagina