Betekend dagtekening dat je het rond die datum gestort krijgt? Kreeg vandaag de enveloppes binnen. Mijn vriend zegt dat het pas in Juli komt dus ben benieuwd.
Nee. Dagtekening is om de burger in de gelegenheid te stellen tijdig beroep in te stellen en om te betalen als dit het geval is. Vaak is de dagtekening ook een datum in de toekomst. Maar zo te lezen zijn ze dit keer rap met uitbetalen.....
Meestal staat het geld er rond de dagtekening van de brief op. Dat is hier tot nu toe altijd zo geweest!
Er wordt niks verdeeld doen gewoon samen. Hij betaald het gewoon. Ik verdien veel en veel minder dan hem vandaar dat we hebben gekozen het zo te doen. doen we al jaren en gaat al jaren goed,
Zo doen wij het ook. Ik heb dankzij een verkeerde aangifte 2010 nu 4000,- terug gekregen. Mijn vriend moet veel betalen, hij verdient ook veel meer.
Wat horen jullie allemaal al vroeg wat! Wij krijgen altijd pas eind mei een brief......:x Maar hier dus ook, nog niks gehoord en zeker nog niks gekregen......
Ja echt heerlijk! Ik heb het in 2010 moeten betalen en toen een lening moeten afsluiten om het te kunnen betalen. Fijn dat het nu is rechtgezet. De nieuwe boekhouder was wel verbaasd dat het zo snel werd gestort.