belasting teruggave verekend met openstaande bedrag

Discussie in 'De lounge' gestart door marleentje231, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    ik heb gebeld hun zeggen van niet. Stond op zijn computer, want omdat ik het al per maand aflost. Dus moet dat zelf doen als ik het geld heb

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Inkomstenbelasting en toeslagen zijn 2 aparte afdelingen, die worden niet met elkaar verrekend

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Dan kom ik zeker van mars

4. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    samba
    betaalde jij het al per maand of is het bedrag zo hoog?

5. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Dat klopt.
    je krijgt eerst de definitieve beschikking. 2 weken later krijg je een brief dat het eventueel verrekend kan worden, ook staat er in de brief, als jij binnen 4 weken niet het minimale bedrag overmaakt, ze het gaan verrekenen. blijft er dan een rest schuld over, gaan ze daar het minimale van nemen.. Bij een bedrag boven 2000 is het delen door 24 maanden en wat daar uitkomt is het minimale betalen bedrag.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

zeker wel en dat doen ze ook met de motorrijtuigenbelasting. want ze gaan gewoon kijken of je nog openstaande vorderingen hebt bij de belastingdienst en od dat nu wegen belasting is of toeslagen dat maakt niets uit

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een week geleden een brief ontvangen met de mogelijkheden en nu is het al verekend. Het gaat om een bedrag meer als 1000 euro.

8. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Ok, dus je had nog niks afgelost. Nou ik wacht wel af tot ik de brief krijgt en zie het dan wel

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ze hadden mij eerst wel gewoon de brief gestuurd waarin stond hoeveel ik terug zou krijgen. Daar stond nog niet in dat ze het zouden verekenen. Dus ik zat braaf op het geld te wachten, wat ik wel verdacht lang vond duren. Toen kreeg ik gister dus de brief dat het verekend was. Ik heb het maar zo gelaten. Moet het toch betalen.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    meestal als je al een betalingregeling hebt en je netjes afbetaald dan zullen ze het niet hiermee verrekenen. hier nog nooit zo gedaan teminste

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vind het al grappig om te lezen hoeveel mensen zeggen van wel en hoeveel van niet :D

Maar ik zou me daar gewoon verder niet zo druk om maken.
    Je ziet het vanzelf wel toch?

En als ze het wel verrekenen ben je gelijk van de schuld af.

Ik zou het heel logisch vinden als ze het zo zouden doen.

12. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Ja dat is ook zo...
    Maar daarom heb ik ook gebeld maar omdat ik per maand aflost word het niet verrekend. Dus dan moet ik dat zelf doen als he geld binnen is..
    Ik zie het wel.

Deel Deze Pagina