Ja dat had ik al gedaan en daar konden ze geen uitspraken over doen , zo lekker duidelijk ook altijd bij de belastingdienst
Ik kreeg het in april met terugwerkende kraht en dan krijg je idd het hele bedrag tot nu, niet zoals bij de VT verdeeld over de resterende maanden.
Wow wat snel. Ik hoop alleen maar dat ze niet zo moeilijk doen als vorig jaar, want toen kreeg ik mijn aanslag pas in oktober en die van mijn man is er nog altijd niet. Terwijl we wel voor 1 april aangifte gedaan hebben.
ik heb nog steeds geen bericht gekregen van de belastingdienst aanslag van 2008.. heb hem begin februari ingeleverd.. ... kvind het ook zo stom om te gaan bellen.. zal vast nog wel komen toch..
Als je voor 1 april hebt ingeleverd behoor je bericht te krijgen voor 1 juli, ook wij hebben hier nog geen bericht, en we krijgen ook aardig wat terug. Zitten dus ook met smart te wachten
Ik heb alleen een definitieve in oktober gehad, geen voorlopige, mijn man heeft nog altijd niets, ook geen voorlopige. Ze snappen namelijk zelf niet hoe het zit als iemand onbetaald ouderschapsverlof opgenomen heeft, dus daar hangt het nu op. We zijn er al maanden over aan het bellen e.d. nu laat ik het maar zo, we moeten betalen, dat weet ik, maar het lijkt wel of ze ons geld niet WILLEN hebben of zo. Nu hoop ik maar dat ze over 2008 wat sneller zijn want ook toen hebben we ouderschapsverlof opgenomen en ik verwacht dus over 2008 dezelfde problemen als over 2007.
Zo dat is idd snel dat het nu al binnen is. Wanneer hebben jullie het ingevuld?? Ik weet dat ik vorig jaar de 2e maand van maart ingevuld had en het geld kregen we 25 mei binnen. Dit keer hebben we het 16e februari verstuurd dus ik ben benieuwd.
Ik heb eind vorige week de brieven ontvangen, meestal krijg je het dan een aantal dagen erna gestort...dus ben benieuwd. Bijna 4000 euro dus kan t wel goed gebruiken
ja de brief voor mijn man is binnen maar der staat nergens in dat ik zijn fiscaal partner ben terwijl we dat wel hebben doorgegeven staat ook in kopie aangifte weet iemand hoe dat zit??? mijn brief is nog niet binnen???