ik heb biede brieven gekregen vorige week en dagtekening staat op 5 mei... gisteren avond stond er nog niets op...hopelijk vandaag want ik ben toe aan een nieuwe garderobe...laten ze opschieten!!!! we krijgen een bedrag van 4 cijfers terug.. haha
Wel leuk feitje: Dit topic komt elk jaar terug en dan liggen de data van uitbetalen ook altijd erg verspreid. Wij krijgen het altijd, elk jaar ( als we niet een fout maken) erg laat. Meestal pas half juni.
Ik ben altijd laat met invullen en dus krijg ik het geld ook altijd later dan de meesten hier. Had vandaag wel een blauwe brief, maar helaas niet met het voorlopige bedrag. Maar over 3 weken komt ook het vakantiegeld, dus ik redt me dan wel
Wij hebben vandaag de brief gehad dus als het goed is hebben we het geld morgen!!! En volgende week heb ik al vakantie geld! Ik ben blij
Hmm vorig jaar had ik het 20 mei, ik hoop stiekem dat het nu wat eerder komt. Heb nog geen brief gehad.... Kan die centjes wel gebruiken!! (wie niet )
Wij hebben het vorig jaar ook pas eind Juni gekregen maar ben nu ook aan het duimen draaien dat het iets eerder gaat komen. Ons meisje is bijna jarig dus ik wil shoppppen
mijn blauwe vriendjes mogen hier ook wel over de brug komen met hun centjes. ik wil vangen en snel ook haha. krijg 1600 terug en kan t goed gebruiken. alleen is nog niks binnen hier dus ook de brieven nog niet. damn
ik wil me geld. Wij hadden het vorige jaar half juni maar hebben eind mart aangifte gedaan. Nu half jan. aangifte gedaan en nu hoop ik maar ook eerder me geld of zou dat zo niet werken