belasting teruggave..

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ach Loeki... als iedereen het al lang weer vergeten is, geld is op, of staat op de spaarrekening, dan krijg jij nog zo'n fijne brief en komt jouw geld ook binnen!

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou wij zitten er ook met smart op te wachten hoor! Krijgen samen 3400 euro terug! Half juni komt de babykamer en wagen en box etc etc en mogen we het hele bedrag in 1x betalen, dus ik zou het wel een fijn idee vinden als het er gewoon alvast is. En natuurlijk eind vd maand vakantiegeld, man wat voelen we ons dan weet een paar dagen rijk hahahaha. Tot we natuurlijk de Babydump mogen betalen half juni hihi. En we moeten het behang en laminaat enzo nog halen en dus betalen... hoop inkomsten en uitgaven komende weken!

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ben benieuwd wanneer wij t terug krijgen.
    Vorig jaar in oktober pas ingediend en 2 weken later had ik het geld al binnen :confused:

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop het, het is voor het eerst in meer dan 12 jaar dat ik geld terug krijg ipv dat ik moet betalen dus ik ben heel erg benieuwd.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij ons is t inmiddels ook binnen :thumup: . Woensdag hebben we de brieven van de belastingdienst ontvangen en gister stond t op de rekening. Bij elkaar bijna € 4.400,-- dus daar kunnen we wel een leuke achtertuin van aanleggen.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier nog geen brief en geen geld gehad :cry: ... Heb nog niet echt een idee waar we het aan uit willen geven, denk dat we lekker op vakantie gaan ofzo :) we krijgen €2400 terug :D

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij krijgen ook een hele hoop terug chronische zieke vriend en daan met voedselallergie dat zijn toch bedragen die behoorlijk aantikken en we laten 1x per jaa dat aanrechtgeld uitbetalen dus kom maar op met 3700 euro

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hier vandaag ook nog steeds niet te brief en geen geld helaas

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik zit er ook met smart op te wachten. We moeten deze maand de vakantie betalen, dus ik hoop dat we het snel binnen krijgen...

10. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Het nadeel is, wij moeten meestal een anderhalf week wachten voordat de brief vanuit Nederland hier aangekomen is, en we wonen maar een paar KM van de grens.

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    ook wij zitten met smart te wachten, willen namelijk de achtertuin opknappen en kunnen wel een leuk bedragje gebruiken :)

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hier hetzelfde 4 km over de grens maarja

13. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

hier nog steeds geen brief gehad maar vandaag wel me geld!! hoeraaaa

kreeg al meteen ideeen wat ik ervan kon doen allemaal :D maar ik laat het nog wel even op me rekening staan voordat ik overhaaste besluiten neem :oops: (ken mezelf gelukkig goed)

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb brief ontvangen met dagtekening 8 mei. heb nog niet op de rekening gekeken.

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    en het geld staat er ook al op. ik ben blijjjjj

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wanneer hebben jullie (die het geld al hebben) aangifte gedaan? Ik heb 6 maart aangifte gedaan en hoop het geld eigelijk voor 25 mei te hebben want dan komt de kinderwagen. En anders moet ik het maar even voorschieten van de spaarrekening.

17. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb het begin februari gedaan!

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ook begin feb

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij moet ik mijn bankrekening gaan checken. Geloof nooit dat het er is.

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

En en en en en? [-o<

Deel Deze Pagina