Ik dacht, ik zie er zoveel met het geld al, laat ik eens op mn bank kijken. En warempel! Zonder brief staat het er al op! Das nog eens een leuke verassing
Nou, de brief is vandaag binnen, alleen zeggen ze nu dat ze mijn rekeningnummer niet hebben! Dus nu moet ik wachten op een brief waarin ze mijn nummer vragen en dan moet ik die opsturen en dan pas wordt het geld gestort.
Nee, die kregen we vorig jaar pas eind juni met de mededeling dat er eerst nader onderzoek gedaan moest worden, daar zijn ze blijkbaar nog mee bezig, want mijn man heeft over 2007 nog niet eens een aanslag gehad. Ik verwacht dus voorlopig ook niks over 2008, maar als ik al jullie reacties zo lees wil ik ook wel, we krijgen voor het eerst in jaren eens een leuk bedrag terug, dus ik wil ook wel vangen.
wij hebben ook de brief en het geld! Zat ook nog 150 euro rente bij. Dus totaal iets van 3300 euro terug gekregen. lekker hoor en op tijd voor mijn kinderwagen!
ga ik zeker doen meid, ik hoop dat jij ook snel bericht krijgt... anders een keer bellen naar de belastingdienst?
Het moet toch voor 1 juli, dat is nog 7 weken nu al bellen lijkt me wat voorbarig.Zelfs toen ik vorig jaar in september belde kreeg ik als antwoord dat ik gewoon af moest wachten.
Dat is waar, maar de vorige keer had ik iets verkeerd gedaan en toen moest ik dus erg lang wachten. Maar je hebt gelijk dat 7 weken wel vroeg is.
hier ook al ontvangen! Eerst kregen we op mijn mans naam de te betalen rekening, en gister de te ontvangen op mijn naam! Dus eerst de te ontvangen afgewacht en nu de te betalen pas betaald! hahahaha Houden er toch nog wat aan over! mijn bedrag was hoger hihih hoop voor iedereen dta de belasting lekker vlot is! kus miek
Mijn broertjes hebben het geld al binnen. Wij zitten er nog op te wachten, terwijl ik het eigenlijk wel heel goed kan gebruiken nu met een vrijgezellenfeest voor vrienden wat betaald moet worden
Ik heb dat van vorig jaar nog maar ongeveer 4 maanden geleden gekregen ...... :x ze hadden er problemen.... Hopelijk dit jaar niet!!
Wij hebben op 6 mei de brief gekregen en op 7 mei stond het er op. Normaal deden we het altijd insturen rond net voor 1 april en kregen we het pas in juni. Nu al in februari ingediend en voila, we hebben de centjes al.