Kan heel goed begrijpen hoe jij je voelt, wij hebben zowat ook alleen maar ellende met de belastingdienst gekend, ze mogen naar mijn gevoel graag moeilijk doen Hier ook nog steeds geen bericht, mag van mij wel snel komen. Kunnen het aardig goed gebruiken.
oehh extra spannend., ik laat het weten als ik bericht heb, mijn vriend heeft een week voorm ij gedaan die heeft nu al wel bericht, dus wij komen aan de beurt.
Ik heb hem half maart ingevuld en krijg zojuist de brief binnen, het zal er dus met 2 daagjes wel op staan. Die van mijn partner hebben we eind maart ingevuld maar daarvan nog geen brief gekregen. (ik ben helemaal blij, zo vlak voor de verjaardag van de kleine)
Iemand hier die vorig jaar ouderschapsverlofkorting en/of levensloopkorting heeft gekregen en nu al bericht (en geld) heeft?
Dus als jij half maaryt heb gedaan en ik 17 maart moet ik deze week of volgende week bericht krijgen ? Cool straks moet ik terug betalen :s
@loeki2 Wij hebben de definitieve over 2007 ook nog niet binnen, ook wij hebben geen zin meer om er achter aan te gaan. Wij moeten ook nog steeds onze hypotheekrente krijgen over het hele jaar 2008 en dit jaar nog, hebben ze ook nog niet voor elkaar. Hmm das denk ik de vraag wij hebben van ons beiden op 3 maart door onze belastingadviseur de aanvraag doorgegeven en hier nog geen bericht en geen geld
Heeft totaal niets met datum of naam te maken hoor kan ik vertellen Is gewoon inemiene mutte en dan ligt het ook nog eens aan regio e.d.
ik heb begin maart ingevuld en no steeds geen bericht hoor ligt er gewoon aan wie er als eerst op de stapel ligt. ligt idd niet aan de datum en zo
Op naam doen ze het ook niet :s vreemd hoe ze het dan doen, eerst kijken welke gaan snel en welke niet?