ik had 2 weken terug een brief gehad dat ze mijn gironummer niet hadden. Zelfde week nog de antwoordbrief teruggestuurd maar nog steeds niets ontvangen helaas. Krijg ik dan ook rente?
wat kan dat wachtten lang duren zeg! Ik heb het wel op 1 april precies online gestuurd maar volgens de belasting is het nog in behandeling. Ik hoop snel het geld te mogen ontvangen duurt niet lang meer voordat het 1 juli is
hier ook nog steeds niks, mijn boekhouder heeft het de 2e ingedient ipv de eerste nu kreeg ik wel een boete daar zijn zoooooooooooo mee daar! en de brief voor voorlopige teruggave erg snel hoor:S!
Zijn er nog steeds mensen die tot nu toe geen bericht hebben gehad van de belastingdienst? Hier wachten we nog steeds op beide brieven
wij hebben de brieven al binnen maar geld nog niet. al moet manlief even bellen want hij zou volgende de adviseure 3500 krijgen en de belastingdienst zegt 500
rente is maar heel weinig als je dit over zon korte periode ziet helemaal. wij hebben nu al een paar jaar doordat we in dld wonen pas de trug gaaf in jan. en beide keren wel 50 euro rente gehad whahaha. en als je bij hun een dag te laat bent betaal je dat al haast.
brief zaterdag eindelijk ontvangen krijgen heel veel centjes terug geld staat er alleen nog niet op duurt volgens mij gem. 3 werkdagen?
Hier ook zaterdag de brief eindelijk binnen gekregen en vandaag stond bij mij het geld er al op. Bij mijn man nog niet maar zal vast niet lang meer duren.
hier ook nog helemaal niets binnen. Maar we waren ook erg laat (31 maart in de avond) dus.. ze hebben nog een week!
Hier ook nog niks we wachten er wel op want we willen graag verder verbouwen, maar goed het is nog niet 1 juli (zul je net zien dat ze pas een halfjaar later komen)
Ik en mijn man zijn ons rotgeschrokken van de belastingdienst. Over het jaar 2008 stond er dat we iets van 4273 euro moeten betalen. Ik neem aan dat dit een grote fout is. Anders hebben we een probleem. We gaan bijna verhuizen, we kunnen ons geld wel in betere dingen steken.
4273 euro jeetje zeg ik hoop dat het een fout is. Wij hebben ook niks gehoord en gekregen wachten duurt lang als je het goed kan gebruiken
Echt wel !!! We hebben al wel een bezwaarschift op de bus gedaan dat we dit geld niet zo ineens kunnen opbrengen. Weken later kregen we reactie dat het in behandeling is. Dus nog een lange tijd wachten denk ik. Dat gaat niet zo snel!!! Het domme is ook dat we het niet online maar op papier hebben ingevuld en opgestuurd en geen kopie voor onszelf ervan hebben gemaakt. Dus we kunnen niet controleren wat wij eventueel fout hebben gedaan. Dom!!!
Das k** volgende keer wel alles kopieeren met hun weet je het nooit. Ik hoop dat het allemaal goed komt dat geld schud je tegenwoordig niet zomaar uit je mouw. Wat hadden jullie zelf uitgerekend dan?
Dat weet ik niet meer. Ook een beetje dom. Wat ik wel weet: dit jaar heb ik het samen met mijn man ingevuld omdat we in 2008 zijn getrouwd. Normaal moest hij vaak een paar honderd euro toebetalen en kreeg ik juist een paar honderd euro terug. Dus dan moet het eigenlijk minstens om een paar honderd euro gaan. Dus 4000 zoveel lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.