Ik dacht ook dat het niet inkomensafhankelijk was, de boekhouder had er ook niks van gezegd toen ik ernaar vroeg.
Ik vind het best dat als je thuis blijft, je heffingskorting krijgt, is lekker toch? Maar vind het wel raar als iemand erover klaagt dat het zo weinig is.... straks schaffen ze het misschien wel af! Dus geniet ervan dat je het nu wel krijgt .
Tja ik wou net zeggen, thuis zorgen voor de kleintjes en huishoude is ook werk hoor... Wie doet het anders? Iemand die je ervoor moet betalen dus... En werken is ook niet verkeerd uiteraard, maar 'gewoon' thuis zijn en voor de kids zorgen lijkt mij geen perse luxe maar gewoon iets wat ontzettend prettig is voor kind enzo. wil uiteraard niemand tegen ze hoofd stoten, want duscussie gaat niet over wel/niet werken ...
ik heb gekozen om het per jaar te ontvangen..dus bij de belastingcenten die je ieder jaar rond juli krijgt en ik krijg dan rond de 2000.. liefs
ook ik ben aan t overwegen om te stoppen met werken omdat oppas een probleem gaat worden de oma's zijn nog allebei jong en werken ook nog zelf werk ik in de zorg en moet om 7 uur beginnen dit gaat heel moeilijk worden, mijn mannetje werkt maar die verdiend niet zo geweldig veel per jaar, waar heb ik allemaal recht op?
Dank je wel meid! Ja ik vind het ook een soort van luxe, maar laten we vooral niet vergeten, kids opvoeden is ook een werkdag hoor Maar je moet blij zijn met wat je krijgt, zeuren dat het te weinig is kan iedereen, maar dat is ook weer zoooo nederlands
Kids opvoeden is ook een werkdag, absoluut. Maar ik voed mijn dochter ook op hoor En ik doe ook 'betaald' werk. En verder lijkt het me heerlijk om elke dag bij haar te zijn, maar hier is dat financieel niet mogelijk, zelfs niet met de extra 170,-
Ik doe het huishouden ook gewoon zelf hoor. En thuis kunnen blijven als je ook thuis wilt blijven vind ik wel degelijk een luxe, want in veel gevallen is het financieel niet mogelijk.