Ik was benieuwd of er een virus heerst welke diaree en buikkrampen veroorzaakt. Ben er niet echt ziek van, iets minder trek als normaal en moe. Heb het sinds donderdag. Het lijkt steeds iets beter te gaan, maar ineens krijg ik weer wat kramp. Herkent iemand dit? Als het nog lang aanhoudt ga ik even langs de ha hoor, maar was gewoon benieuwd!
Mijn dochter heeft er ook erg last van. Ze spuugt er ook bij, dus echt een virus denk ik. Ik hoor er veel mensen over!
Hier ook 3 vd 5 afgelopen dagen diarree. Man spuugde er ook bij, de meiden maar 1x gespuugd, maar wel 4 dagen diarree gehad...het lijkt nu minder te worden gelukkig. Beterschap!
Nou ze had het verleden week al 3 daagjes en toen was het even over en gisteren begon ze weer dus het hangt denk ik echt in de lucht ofzo. Veel drinken in ieder geval maar, ze heeft weinig trek. Beterschap!
Ja ik denk het, manlief had ook al wat last en dochterlief heeft van het weekend 1x gespuugd maar gaat verder prima, iets minder trek alleen. Dus het heerst zeker wel denk ik. Ik wordt er nu een beetje sikkeneurig van hihi..