Iemand bekend met dit bedrijf? LuxStyle Nederland / LuxStyle België Ik heb er een hoop narigheid mee!
Maskers besteld. Ik zou betalen met factuur. Ontvang ik een mail dat mijn betaling is aangekomen en mijn pakketje binnen 2 tot 5 werkdagen hier aan zou komen. Uiteraard in een opwelling gekocht en naderhand googlen. Overal negatieve verhalen. Ik werd op de maskers gewezen door FB, samen met de actie: Wie vandaag nog onze pagina nog liked maakt aan het einde van de avond kans op 100 euro. Ik natuurlijk die pagina geliked, en bij de status gezet dat ik graag mee doe en ik een order heb gedaan van 40 euro. Ik had geen zin om tot 00.00 op te blijven dus de volgende ochtend in spanning gekeken. Heel die actie nergens meer vindbaar?! Ik nog denken dat het aan mijn pc ligt dus een berichtje gestuurd met: Gisteren heb ik meegedaan aan de actie om 100 euro te winnen maar ik kan de actie nergens meer vinden, waar is die gebleven? 5 uur later is mijn bericht weg gehaald zonder er antwoord op te krijgen. Ik op de pagina een review gezet (gewoon deftig want ik heb er zelfs nog screenshots van), ook verwijderd... Op dat moment had ik geen zin meer in die bestelling, het komt niet betrouwbaar over. De klantenservice dus gemaild dat ik de order wil annuleren en hier graag een bevestiging van ontvang. Kreeg ik een mail terug dat mijn pakket al verzonden was en zij deze niet tegen konden houden, ik kon hem wel retourneren als ik 1 masker geprobeerd had maar niet tevreden was, ik moest het pakket dan wel op mijn eigen kosten naar DENEMARKEN verzenden!!! Ben gek zeg!!! Ik hun weer gemaild dat ze de bestelling dus best tegen konden houden en dat ik het pakket anders op hun kosten zou retourneren. Tevens een deftige review hierover geplaatst (ook hier een screenshot van), en die werd binnen 1 uur ook verwijderd. Krijg ik een mail terug dat ik akkoord ben gegaan met hun verkoop voorwaarden, waarin dit dus niet omschreven staat, en dat de kosten voor mij zullen zijn. Vandaag de dag nog geen track and trace gekregen. Toch maar weer een review geplaatst, deze keer geen deftige (gewoon keihard de waarheid zonder er omheen te draaien). Meteen verwijderd. Na wat zoekwerk geen inschrijven bij het kvk, of hier in BE. En nu dus een review gezet dat dit oplichters zijn zoals overal op internet voor gewaarschuwd wordt. Uiteraard is ook deze verwijderd. Ik ben benieuwd of het pakket hier nog aan komt, maar wat ik wel ga doen is dit bedrijf opgeven bij de FOD en de belastingdienst. En ik wil iedereen waarschuwen!
Ik zie jouw reactie al niet meer, wel vijf ontzettend neppe reacties van andere mensen die toevallig allemaal vlak achter elkaar gemaakt zijn
Wat enorm balen zeg! En blijkbaar inderdaad geen goede zaak daarzo! Heb de link gekeken, maar zie niet eens een review die ik kan linken aan jouw verhaal, dus hij is al verwijderd inderdaad denk ik.
Ik kan de reviews van afgelopen dagen hier wel neerzetten maar ik vrees dat het niet leesbaar is (wordpad en ook nog eens op zn zijkant wat je niet op kunt slaan zeg maar...) 23.11 om 16.46 23.11 om 16.49 25.11 om 18.09 25.11 om 21.01 25.11 om 21.41 25.11 om 21.46 Heb ik reviews gestuurd. Alleen de laatste staat er nu nog.
Whahahahaha Ik hoop dat iedereen nu gewaarschuwd is, bestel hier niks!!!! Ben ik blij dat ik niet met ideal of mr. bankcontant (oid) betaald heb!!!
Even serieus ik had net die link aangeklikt, en je raad nooit waar ik net reclame van zie bovenaan zwangerschapspagina...
Als je je review plaatst met 5 sterren blijft het wat langer staan..lees ik ergens. Minder dan 5 sterren halen ze direct weg, waarschijnlijk opereren ze vanuit het buitenland en kunnen ze dus geen Nederlands lezen. Balen zeg!