Grrrrrr!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sukke, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    :x:x:x:x:x

Wat ik nou toch mee maak!!!!

Manlief, zoon en ik komen net thuis. Hadden een nachtje bij mijn ouders geslapen.

Man staat onder de douche ik kom in de keuken.........................

Staat er nog 1 gaspit te branden!!!!

:x:x:x:x:x

Ik was zondag werken, man heeft 's ochtends eieren gekookt en is rond 15.00 thuis weg gegaan naar mijn ouders, ik ben daar vanuit mijn werk heen gereden.
    De pit heeft dus bijna 1,5 dag staan branden.

En toen.......

................. Toen werd ie boos omdat ik hééééééééél boos werd en hem als een klein kind behandelde volgens hem!!!!!!!

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    mannen grrrrrrrrrrrrrrrr

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Pff.. je moet er toch niet aan denken wat er misschien wel had kunnen gebeuren zeg!!
    Mannen....

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kan me de reactie van je man eigenlijk wel voorstellen. Neem aan dat hij het niet expres heeft gedaan. Ik zou dan ook balen als iemand heeeeeeeellllll boos wordt, denk ik.
    Tis niet fijn natuurlijk, maar wat schiet je ermee op om zo boos op hem te worden?

5. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, nou ik zou ook heel boos geworden zijn hoor.

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Vreselijk, je moet je er niet aan denken en ik snap dat je uit impuls boos wordt. Maar je man kan er toch ook niet zo veel aan doen, slordig maar het zal jou ook vast een keer overkomen.

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik begrijp je reactie volledig. Ik zou in diezelfde situatie ook zo gereageerd hebben.

Misschien is het een idee om bij je man aan te geven dat het niet je bedoeling was om zo uit te vliegen (als je dat gedaan hebt), dat je het deed omdat je zo geschrokken bent. Dat je enkel wil benadrukken hoe ernstig je de situatie vindt en wat er allemaal wel had kunnen gebeuren.

8. MissT

MissT Niet meer actief

Jeetje!!
    Gelukkig is er niks gebeurd!!!

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou ja, er is al vaker iets soort gelijks voor gevallen. Hij heeft namelijk al wel eens vaker gepresteerd om na het koken de pan van het vuur te halen en dan de pit aan te laten staan. En dan zelfs de lege vlees pan er op terug te zetten...
    Dus het heeft al wel een voor geschiedenis waardoor ik misschien nog iets heftiger reageerde!

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Nou in dat geval.... laat hem maar lekker even in zijn sop gaarkoken ;) Blijkbaar is hij er niet genoeg van geschrokken de eerste keer.

11. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    tja snap jullie eigenlijk allebei wel... was hier net zo gegaan

12. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Grrr, ik zou er ook boos om worden, vooral omdat het niet de eerste keer is dat hij het vergeet.
    Gelukkig is er niets gebeurd.

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ai! Tja, dat het voor een tweede keer gebeurt maakt je reactie wel verklaarbaar, maar ik voel stiekem toch wel een beetje aan de andere kant mee, omdat ik hier in huis zelf het 'lampie' ben:) Sinds de kinderen geboren zijn vergeet ik ook veel dingen, maar een gaspit is me gelukkig nog niet overkomen...

14. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik kan me jullie reactie llebei wel voorstellen. Ik zou ook heel boos worden maar na een uurtje zal ik ook wel in kunnen zien dat hij het niet expres heeft gedaan.

Gelukkig is er verder niks gebeurt.

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    aaaaarrrrrrggggg. daar wordt je toch moe van, van die mannen. dat zou die van mij precies zo doen:x

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb ooit een pot water met flessen en spenen op het vuur gezet (steriliseren) en ben toen gaan slapen. :) Gewoon, waarschijnlijk door slaapgebrek met die kleine uk, glad vergeten! Gelukkig werd de kleine een paar uurtjes later wakker, moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren! Maar jullie willen niet weten hoe de pan eruit zag en hoe de hele flat stonk. :) Is me gelukkig nooooit meer gebeurd!

Deel Deze Pagina