een vriendin van mij heeft ooit een hele mooie foto van haar zoontje geborduurd ze had dit laten doen bij een winkel en dan kreeg ze een compleet pakket met stof, garen en telpatroon ik spreek haar nooit meer dus kan haar ook niet vragen waar ze dit liet doen weet iemand van jullie waar dit kan weet dat ik het op internet kan laten doen maar daar kom ik er niet echt wijs uit en weet ik oook niet of dit dan wel mooi wordt heb t namelijk ooit ergens laten doen en daar werd t echt lelijk echt zonde van mn tijd hoop dat jullie me kunnen helpen liefs kim
Normaal gesproken kunnen ze dit bij iedere goede handwerkwinkel. Ik heb het in Oldenzaal twente laten doen.
Ik heb zelf een foto omgezet met photoshop, en er de dmc-kleuren bijgezocht: http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/26/heidiii/f_126348kiqdym_191872d.jpg Is dit wat je zoekt?
je kan dit op internet ook bestellen, volgens mijn tante, ik ga er even achteraan voor je liefs Hellen
Borduur een Foto: fotoborduren, borduurpatronen, borduren, borduurpakket volgens mij via deze site liefs Helleb
Borduren, borduurpatronen, foto borduren, computer borduren, borduur, borduurpatroon, handwerken of deze groetjes
oh bedankt meiden bij die ene site had ik ook al gekeken waar je het totale pakket zeg maar krijgt, maar daar kom ik er niet helemaal uit met hoe of wat. maar die andere vind ik denk ik toch wat makkelijker alleen is het nadeel dan dat je best veel klosjes draad moet kopen ik ga even kijken bedankt