was benieuwd wie er hier ook lid zijn van shopvip. vind het een erg leuke site en heb al 2 bestellingen gedaan. voor degene die het niet weten shopvip is een site waar sales worden gehouden van bekende merken die dan te bestellen zijn tegen kortingen tot soms wel 70 % er zijn sales bij die me erg tegenvallen maar ook hele leuke sales. tis maat net waar je van houd. groetjes
Nog nooit van gehoord. ga gelijk even spieken Edit: Ow je moet uitgenodigd worden om lid te kunnen worden
als je mij je email stuurd via pb wil ik je wel uitnodigen hoor als je dan zelf iemand uitnodigd kune je diamonds sparen. groetjes
Zijn er maar 3 aanbieders? Is niet zoveel of kijk ik niet goed? Wat kan je met je diamonds doen? Jij hebt in iedere geval weer een paar opgebouwd!
op dit moment is de sale van tommy hilfinger bezig waar ik niet zo weg van bent.maar er komen iedere keer andere sales. er word niet heel erg veel aangeboden maar het is daarom natuurlijk ook een sale. houd het gewoon even in de gaten want er komen hierna andere sales en af en toe word er ook ineens een sale tussengeplaatst. misschien leuk om te weten de sales die al geweest zijn: converse arma joseph joseph kswiss allerlei parfum de diamond kun je sparen en als je een bepaald aantal hebt krijg je nog eens 5% korting erop enj krijg je eerder toegang tot de sales. misschien ook leuk om eens op youtube te kijken staan filmpjes over deze site op. groetjes
hoi meiden hoe vonden jullie de sale van tommy hilfiger? ik persoonlijk was er niet zo weg van. ben benieuwd wat levis gaat brengen al is dat niet echt mijn merk. verheug me wel op de ed hardy sale ben benieuwd wat die allemaal gaat bieden. groetjes miss mimi
voor degene die ook lid willen worden van shopvip,stuur mij even je emailadres via pb dan nodig ik je uit. groetjes miss mimi