Ik heb een hele rare vraag, maak me er ook niet echt zorgen over maar het is meer irritant. Bijna iedere keer als me vriend en ik "de daad doen " Krijg ik kramp in me linkerbeen bovenin, we hebben geen aparte rare standjes dan, gewoon hij bovenop, maar toch de kramp heb ik iedere keer weer, soms niet, maar we weten niet waaraan dit ligt, soms doet het ook zo pijn, dat ik even "rusten"moet om weer de boel rustig te krijgen en dan kan ik wel weer verder maar blijf dan op me hoede, waardoor ik niet echt kan genieten, heeft iemand hier ervaring mee?
nee , normaal zou ik dat ook wel kunnen hebben, ben behoorlijk actief, ( geen fanatieke sporter) maar toch aardig wat kracht erin zitten, daarom snap ik het ook niet meer.
ik ben sowieso gevoelig voor kramp, maakt niet uit hoe we liggen eigenlijk . Ik geloof dat het bij mij regelmatig vanuit m'n lies komt. Ik ben inmiddels wat handiger geworden om het eruit te krijgen, maar soms is ook hier een pauze even nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe het komt. En heb dus geen tips, alleen herkenning.
hahaha, ben ineens blij dat het vaker ij meeerdere mensen voorkomt, toch raar, die kramp, bij mij slaat het ook nergens op. De spieren die verkrampen gebruik ik amper tijdens seks.
Ik heb het ook wel eens. Soms gaat het snel over, maar soms moeten we even pauzeren. Dan ga ik vaak even anders liggen en dan is het ook zo weer over. Kan geen kwaad volgens mij.
Oh ja, heel bekend. Wat bij mij hielp was dat been veel bewegen, vooral omhoog en omlaag. Of een ander standje
Ik heb er ook wel eens last van, soms in mn benen soms in mn voet (ook erg nasty) Idd even een pauze nemen helpt soms of anders gaan liggen, ze zeggen soms dat je te weinig drinkt als je snel kramp krijgt, maar ik denk dat t ook door de spanning komt als je bezig bent zeg maar
Ik krijg altijd in mijn onderbeen, in mijn kuit eigenlijk, een kramp. Maar ik krijg ze er wel uit, zonder dat wel een pauze moeten inlassen. Ik heb het wel niet elke keer. Maar als ik ze voel opkomen, stretch ik al en krijg ik ze eruit. Maar ik kan me voorstellen dat als je het in je bovenbeen krijgt, dat je even moet stoppen.
Hier is het ook herkenbaar. Ik heb er ook weleens last van, niet heel vaak of zo hoor. Maar het is ook weleens gebeurd dat hij van me af moest, omdat ik last kreeg van de spier in mijn kuit. Volgens mij is dat de archillespees. In mijn bovenbeen heb ik eigenlijk geen last van. Volgens mij kun je er verder ook maar weinig aan doen. Maar dat kan vreselijk pijnlijk zijn, dat kramp in je been. Soms heb ik het ook weleens in bed met liggen, dan lig ik gewoon te kreunen van de pijn.
klinkt bekend Voelt het een beetje alsof er iets verkeerd schiet in je lies? Volgens mij lig je dan net verkeerd en span je je spieren aan waardoor het er even in schiet. Maar goed, ik heb geen bewijs dat dat het ook is
Haha ja dat doe ik ook, ik krijg ook best vaak kramp in mijn been (onder) en das echt irritant dan gewoon ff snel heel en weer bewegen of anders leggen dan is het al weer goed.
Ik heb t ook weleens,sorry,maar ik moet ineens denken aan een Theo&Thea filmpje op Youtube,over vaginale kramp.... Hilarisch,dat wel.
Vervelend zeg. Ik had er alleen last van aan t einde van mn zwangerschap. Maar het is echt zo'n misselijke pijn...
Heb zelf bijna dagelijks kramp, tijdens de daad (lekker omschreven) bijna altijd in mijn heupen. Maar ook regelmatig in mijn rug, kuiten, schouder, vingers en natuurlijk benen en tenen...Fijn he?! Maar een goede oplossing....nee sorry
Tegen krampen helpen bananen heb ik mij laten vertellen. Maar mijn papa eet heel veel bananen en die krijgt heel vaak krampen als hij nog maar gewoon aan tafel zit of tv kijkt... (tijdens de daad weet ik niet, maar dat wil ik ook niet weten! )