GORINCHEM - Een 42-jarige man uit Gorinchem heeft in de nacht van donderdag op vrijdag zware brandgewonden opgelopen toen zijn vriendin gloeiend hete zonnebloemolie op zijn gezicht goot. De 40-jarige verdachte is kort na haar daad aangehouden, aldus de politie vrijdag. Het slachtoffer lag op bed in zijn woning aan de Snijderstraat in Gorinchem toen de vrouw binnenliep en de olie in zijn gezicht gooide. Ze liep vervolgens naar een andere woning in de buurt waar de politie haar aanhield. Ze was dat huis binnengelopen met een mes in haar hand. Waarom de vrouw tot de daad is gekomen, is nog niet bekend. dit zal ik nooit doen echt erg hoor, zal veel pijn gedaan hebben
nee tis niet normaal, maar weet je wel hoeveel mannen de vrouwen slaan? Daar lees je nooit wat over.....de vrouwenopvanghuizen zitten bomvol door al die mannen met losse handjes. Misschien was hier ook zoiets in het spel, kan me voorstellen dat zo'n vrouw dan wraak gaat nemen
er zijn ook veel vrouwen die mannen slaan. mannen zijn vaak bang om dat/dit te bespreken met collega's of vrienden. het is een taboe en bang om af te gaan voor zijn vrienden.
Nou het is ook taboe voor vrouwen hoor, heb zelf in zo'n situatie gezeten en ben er vrienden door kwijtgeraakt, de meesten hadden makkelijk praten van, ga dan weg, maar zo makkelijk is dat niet als je bedreigd word met de dood van jezelf en je kindje. Meest komt er pas een breuk in als de politie word gebeld door de buren....
Zolang je de achtergronden niet weet kun je er eigenlijk ook niet over oordelen. Ik vind de manier wel een beetje raar. Als je zoiets raars doet, doe het dan gelijk goed. Of zoek hulp natuurlijk, dat is nog beter....