Hebben wij weer.. Bah :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou ging het grote feest wat ik wilde voor Wendy dr verjaardag al niet door omdat alle vrienden aangaven niet te (kunnen) komen.
    En nou hadden we verzonnen om dan iig met zn 5e een leuk dagje weg te gaan deze zondag. En wel naar centerparks, lekker zwemmen. Lekker naar de huttenheugde in drente en man wat hadden we er zin in. Grote verassing voor de kinderen want die hadden we niks gezegd...en dat is maar goed ook :(
    Donderdag bleek onze auto stuk. De accu was ineens leeg. We stonden in Amstelveen in het winkelcentrum in de garage. Gelukkig 1 hoog dus mn man heeft hem van de afrid naar beneden geduwt is er in gesprongen en heeft hem zo gestart (waren er om slingers etc te kopen voor Wendy). Nu was de vraag, is het de accu of de dynamo? We hebben de accu proberenop te laden met zo'n dingus (ben de naam kwijt) en dat lukte. DUS de dynamo. Dus konden we gelukkig toch nog gaan zwemmen want we hadden een volle accu. Daar konden we het wel op halen. En dan volgende week een nieuwe dynamo erin, klaar.
    Nou was Wendy gister al wat hangerig en jengelig. Maar ze slaapt snachts ook wat minder goed dus we weden het daar aan. Maar nu bleek ze vanacht verhoging te hebben... En vanmorgen waren papa en mama er ook niet echt voor te porren.
    Misschien moeheid door de gebroken nacht? Nou zal wel niet zwemmen worden maar misschien dan nog n daggie dierentuin?
    Nou niet dus... Ik voel me met t uur beroerder Enorm droge keel, pijn in mn scharnieren en rug.. Wendy heeft weer 38,3 C en papa heeft enorme koppijn en ook pijn in dr rug...
    Dat word morgen niet zwemmen, geen dierentuin... Eerder lam zijn en op de bank hangen. :(

2. Pff, het zit jullie wel enorm tegen zeg :(

Hopelijk zijn jullie snel beter en kunnen jullie dán een leuke dag hebben!

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    He bah, 't zit jullie niet mee... Idd wat Shaddix zegt: hopelijk komt die leuke dag binnenkort dan!!!

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    he bah... wat een pech zeg!!! nou, pot thee en leuke filmpjes er in voor de kids? veeel beterschap!!

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Heh Bah! Ik ken je gevoel hoor :( ik was deze week (precies wat jullie nu hebben) ook ziek en ik heb vakantie...*zucht* Gelukkig voel ik me weer wat beter, maar nu is Roan aan de beurt....

Sterkte! maar houd in je achterhoofd dat jullie dan nog een leuk dagje tegoed houden!!! Enne...Alvast gefeliciteerd met Wendy's 1ste verjaardag!

Deel Deze Pagina