Ik heb sinds 2 weken enorm last van mijn onderrug. Ik had voor mijn zwangerschap ook al rugklachten. Oefeningen helpen niet echt. Nu zag ik bij Baby Walz zo'n babybelt. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, hoe bevalt hij? En is zo'n ding slecht voor je buikspieren?
Ik zou oppassen met het aanschafffen van zo'n ding. Je gaat namelijk nog minder je spieren gebruiken, waardoor je nog meer last kunt krijgen. Je spieren moeten namelijk de functie van je bekken overnemen in je zwangerschap, omdat je bekken verweken. Je zegt dat je oefeningen doet en ik neem dan ook even aan dat je bij een fysio loopt. Ik zou het met hem of haar overleggen voor je zo'n band aanschaft. Nog even een aanvulling: Ik lees dat je er "pas" twee weken last van hebt en het duurt even voor oefeningen gaan werken.
Ja daar heb je gelijk in, 2 weken is nog vrij kort natuurlijk. Ik loop niet bij de fysio. Ben naar de dokter geweest, maar was een vervanger. Ik kreeg alleen oefeningen mee naar huis.
Hmm, zou toch naar de fysio gaan. Tegenwoordig hoef je geen verwijzing meer te hebben en kun je zelf een afspraak maken.
in mijn vorige zw heb ik ook erge rugpijn gehaden heb toen ook zon ding aangeschaft. het was voor mij wel een hele verlichting!
Ik heb er ook een gedragen en ik vond het heerlijk. Helaas heb ik hem maar heel kort gebruikt, omdat ik hoogzwanger was met de hittegolf was het me gewoon veel te heet om dat ding te dragen, maar ik vind het erg prettig. Ik heb hem trouwens wel ter overname als iemand interesse heeft, zeer weinig gedragen dus door de warmte Overigens heeft mijn fysio hem destijds aan mij aangeraden
ik ga zelf naar een chiropraktijk (bottenkraker) doet niet zeer, toen ik zwanger was konden ze me daar tot het eind vd zwangerschap behandelen, ik heb er veel baad bij.
ik heb ook nog wel een belt in de aanbieding hij is mij idd toen ook aangeraden door de fysio, en ook door de hitte maar 3of 4keer gedragen. ik vond het een hele verlichting
Lin ik draag er al 1 sinds ik 15 weken zwanger ben alleen maar als ik moet werken of verwacht iets te moeten tillen of lang moet staan. Ik heb hem gewoon bij prenatal gekocht, ik zal als ik jou was ook van te voren even passen. Ik ben er positief over en het scheelde ook erg met de banden pijn in mijn buik en lage rug pijn. bij orenatal kost hij 35 euro geloof ik.
en dichterbij en sneller te verkrijgen. ze zijn er in het zwart en wit en volgens mij staat er hier op de site ook nog 1 te koop.
Nou ik kan die van babywalz nog annuleren, dus gelijk gedaan. Ik hoorde net van een vriendin dat ze er nog een had, die ik kan gebruiken. Dus ik heb er een gratis.